schimbare de destinaţie din locuinţă în spaţiu comercial - cabinet medical, modificări interioare, deschidere acces direct din stradă, refaţadizare şi montare firmă luminoasă pe faţada imobilului
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Strada Craiova, nr. 28-30, bl. B, sc. 1, et. P, ap. 3
254178-C1-U9
9488/1/S/III
plan de încadrare în zonă şi plan de situaţie.
120433
03.04.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilan, în subzona centrală, în interiorul zonei protejate. Imobil aflat în interiorul zonei “Centrul istoric al oraşului Cluj-Napoca“, cod L.M.I. CJ-II-a-A-07244, în conformitate cu M.O. nr. 172 (XVI) – nr. 646 bis (2010).
Imobil în coproprietate.
Imobil în coproprietate.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: locuinţă (apartament 3)
DESTINAŢIA ZONEI: subzona centrală formată din inserţii de clădiri realizate în ultimele decenii, în interiorul zonei protejate.
Art.1. UTILIZĂRI ADMISE:pentru orice schimbare de destinaţie din zona protejată a clădirilor care sunt monumente de arhitectură sau sunt propuse a fi declarate monumente de arhitectură se vor respecta prevederile legii; - se vor menţine de preferinţă actualele utilizări publice ale clădirilor şi, în special, acele utilizări care păstrează până în prezent destinaţia iniţială a clădirilor; - se admit conversii funcţionale compatibile cu caracterul zonei şi cu statutul de protecţie al clădirilor pentru funcţiuni publice de interes supramunicipal şi municipal administrative, culturale, de învăţământ, comerţ, servicii profesionale şi personale, turism, cu condiţia menţinerii pe ansamblu a unei ponderi a locuinţelor de minim 30% din aria construită desfăşurată; - se vor menţine activităţile productive manufacturiere, compatibile cu statutul zonei centrale actractive pentru turismul cultural; - activităţile incompatibile vor face obiectul unor programe de conversie sau relocare pe baza unui P.U.Z.; - în cazul conversiei şi extinderii funcţiunilor din clădirile actuale, ca şi în cazul introducerii unor noi funcţiuni şi al reconstrucţiei unor clădiri fără valoare, este necesară dispunerea la parterul clădirilor şi în curţi a acelor funcţiuni care permit accesul liber al locuitorilor şi turiştilor.
Art.2. UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: se admite conversia locuinţelor în alte funcţiuni numai ăn cazul menţinerii unei ponderi a cestora de minim 30% din aria construită desfăşurat, atât pe ansamblul suzonei cât şi pe fiecare operaţiune urbanistică (de ex.- de reabilitare a unei insule); - se admit restaurante care comercializează pentru consum băuturi alcoolice numai la o distanţă de minim 100 m de instituţiile publice şi lăcaşele de cult.
Art.3. UTILIZĂRI INTERZISE: orice funcţiuni incompatibile cu statutul de zonă protejată; activităţi productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; construcţii provizorii de orice natură; depozitare en gros, depozitarea de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; depozitarea pentru vânzare a unor cantităţi mari de substanţe inflamabile sau toxice, parkinguri supraterane, lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor meteorice pe parcelel vecine sau care împiedică colectarea şi evacuarea acestora: - lucrări de terasamente de natură să afecteze amenajările din spaţiile publice şi construcţiile de parcelele adiacente.
Încadrat în zona de impozitare 'A' conform H.C.L. 715/2000.
DESTINAŢIA ZONEI: subzona centrală formată din inserţii de clădiri realizate în ultimele decenii, în interiorul zonei protejate.
Art.1. UTILIZĂRI ADMISE:pentru orice schimbare de destinaţie din zona protejată a clădirilor care sunt monumente de arhitectură sau sunt propuse a fi declarate monumente de arhitectură se vor respecta prevederile legii; - se vor menţine de preferinţă actualele utilizări publice ale clădirilor şi, în special, acele utilizări care păstrează până în prezent destinaţia iniţială a clădirilor; - se admit conversii funcţionale compatibile cu caracterul zonei şi cu statutul de protecţie al clădirilor pentru funcţiuni publice de interes supramunicipal şi municipal administrative, culturale, de învăţământ, comerţ, servicii profesionale şi personale, turism, cu condiţia menţinerii pe ansamblu a unei ponderi a locuinţelor de minim 30% din aria construită desfăşurată; - se vor menţine activităţile productive manufacturiere, compatibile cu statutul zonei centrale actractive pentru turismul cultural; - activităţile incompatibile vor face obiectul unor programe de conversie sau relocare pe baza unui P.U.Z.; - în cazul conversiei şi extinderii funcţiunilor din clădirile actuale, ca şi în cazul introducerii unor noi funcţiuni şi al reconstrucţiei unor clădiri fără valoare, este necesară dispunerea la parterul clădirilor şi în curţi a acelor funcţiuni care permit accesul liber al locuitorilor şi turiştilor.
Art.2. UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: se admite conversia locuinţelor în alte funcţiuni numai ăn cazul menţinerii unei ponderi a cestora de minim 30% din aria construită desfăşurat, atât pe ansamblul suzonei cât şi pe fiecare operaţiune urbanistică (de ex.- de reabilitare a unei insule); - se admit restaurante care comercializează pentru consum băuturi alcoolice numai la o distanţă de minim 100 m de instituţiile publice şi lăcaşele de cult.
Art.3. UTILIZĂRI INTERZISE: orice funcţiuni incompatibile cu statutul de zonă protejată; activităţi productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; construcţii provizorii de orice natură; depozitare en gros, depozitarea de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; depozitarea pentru vânzare a unor cantităţi mari de substanţe inflamabile sau toxice, parkinguri supraterane, lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor meteorice pe parcelel vecine sau care împiedică colectarea şi evacuarea acestora: - lucrări de terasamente de natură să afecteze amenajările din spaţiile publice şi construcţiile de parcelele adiacente.
Încadrat în zona de impozitare 'A' conform H.C.L. 715/2000.
3. REGIM TEHNIC
UTR = CP3 S=54 mp
POT max = nu este cazul
CUT max = nu este cazul
Zonă cu dotări edilitare complete.
Art.4. CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: se admite delimitarea terenurilor aferente blocurilor sau grupurilor de blocuri.
Art.5. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: extinderile parterelor comerciale se admit până la 4,0 metri distanţă faţă de aliniamentul străzii, în cazul blocurilor care au retrageri mai mari de la aliniament.
Art.6. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: - nu este cazul.
Art.7. AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: nu este cazul.
Art.8. CIRCULAŢII ŞI ACCESE:- nu este cazul.
Art.9. STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: nu se admite parcarea autovehicolelor în curţile clădirilor declarate sau propuse a fi declarate monumente de arhitectură sau în faţa acestora. Staţionarea autovehicolelor se admite în cazul clădirilor care nu sunt monumente de arhitectură, numai în interiorul parcelei, deci în afara circulaţiilor publice; În cazul în care nu există spaţiu suficient pentru asigurarea locurilor de parcare normate, se va demonstra prin prezentarea formelor legale amenajarea unui parcaj propriu sau în cooperare ori concesionarea locurilor necesare. Aceste parcaje se vor situa la distanţa de maxim 250 m.
Art.10. ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: în cazul reconstrucţiei unora dintre clădiri se va respecta regulamentul pentru UTR= CP1, în care acestea se înserează, adică: 'Se va menţine situaţia de aliniere a cornişelor, înălţimea maximă fiind egală cu distenţa dintre aliniamente, luându-se ca reper înălţimea cornişei principale de la colţul pieţii Unirii cu str.Universităţii, astfel:
- P+3E se admite pe străzi cu distanţe dintre aliniamente de 13,0 m.
- P+2E se admite pe străzi cu distanţe dintre aliniamente de 10,0 m.
- P+1E se admite pe străzi cu distanţe dintre aliniamente de 7,0 m.
- P se admite pe străzi cu distanţe dintre aliniamente de 4,0–6,0 m.'
Art.11. ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: intervenţiile asupra faţadelor vor ţine seama de regulile de construire pentru unitatea de referinţă în care se încadrează aceste inserţii.
Art.12. CODIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: toate construcţiile vor fi racordate la reţelele edilitare publice; - se va asigura captarea şi evacuarea rapidă a apelor meteorice din curţi în reţeaua de canalizare; - toate noile branşamente pentru electricitate şi telefonie vor fi realizate îngropat; - se interzice dispunerea antenelor TV-satelit în locuri vizibile din circulaţii publice ca şi a cablurilor CATV.
Art.13. SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: - spaţiile libere vizibile din circulaţiile publicevor fi tratate ca grădini de faţadă; - spaţiile neconstruite şi neocupate de accese şi trotuare de gardă vor fi înierbate şi plantate cu un arborela fiecare 100 mp.
Art.14. ÎMPREJMUIRI: se admite realizarea unor împrejmuiri din gard viu sau similare cu cele din restul zonei centrale.
NOTĂ:
1. Se vor respecta H.G. nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
5. Tabelul cu indicatori va cuprinde şi modul de calcul al POT şi CUT, în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 modificată şi actualizată.
6. Se va respecta Regulamentul privind organizarea, autorizarea şi amplasarea mijloacelor de publicitate pe raza municipiului Cluj - Napoca aprobat cu H.C.L. nr. 130/ 17.03.2009, art. 16, pct. (10).
7. Noul acces propus nu va afecta spaţiul verde (O.U.G. nr. 114/17.10.2007).
8. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare conform Anexei 1 la avizul C.T.A.T.U. nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L. nr. 539/2006.
9. În cazul în care proiectul nu va respecta reglementările stabilite prin P.U.G., se vor elabora studii de specialitate conform Legii 350/2001 modificată şi actualizată.
POT max = nu este cazul
CUT max = nu este cazul
Zonă cu dotări edilitare complete.
Art.4. CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: se admite delimitarea terenurilor aferente blocurilor sau grupurilor de blocuri.
Art.5. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: extinderile parterelor comerciale se admit până la 4,0 metri distanţă faţă de aliniamentul străzii, în cazul blocurilor care au retrageri mai mari de la aliniament.
Art.6. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: - nu este cazul.
Art.7. AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: nu este cazul.
Art.8. CIRCULAŢII ŞI ACCESE:- nu este cazul.
Art.9. STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: nu se admite parcarea autovehicolelor în curţile clădirilor declarate sau propuse a fi declarate monumente de arhitectură sau în faţa acestora. Staţionarea autovehicolelor se admite în cazul clădirilor care nu sunt monumente de arhitectură, numai în interiorul parcelei, deci în afara circulaţiilor publice; În cazul în care nu există spaţiu suficient pentru asigurarea locurilor de parcare normate, se va demonstra prin prezentarea formelor legale amenajarea unui parcaj propriu sau în cooperare ori concesionarea locurilor necesare. Aceste parcaje se vor situa la distanţa de maxim 250 m.
Art.10. ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: în cazul reconstrucţiei unora dintre clădiri se va respecta regulamentul pentru UTR= CP1, în care acestea se înserează, adică: 'Se va menţine situaţia de aliniere a cornişelor, înălţimea maximă fiind egală cu distenţa dintre aliniamente, luându-se ca reper înălţimea cornişei principale de la colţul pieţii Unirii cu str.Universităţii, astfel:
- P+3E se admite pe străzi cu distanţe dintre aliniamente de 13,0 m.
- P+2E se admite pe străzi cu distanţe dintre aliniamente de 10,0 m.
- P+1E se admite pe străzi cu distanţe dintre aliniamente de 7,0 m.
- P se admite pe străzi cu distanţe dintre aliniamente de 4,0–6,0 m.'
Art.11. ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: intervenţiile asupra faţadelor vor ţine seama de regulile de construire pentru unitatea de referinţă în care se încadrează aceste inserţii.
Art.12. CODIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: toate construcţiile vor fi racordate la reţelele edilitare publice; - se va asigura captarea şi evacuarea rapidă a apelor meteorice din curţi în reţeaua de canalizare; - toate noile branşamente pentru electricitate şi telefonie vor fi realizate îngropat; - se interzice dispunerea antenelor TV-satelit în locuri vizibile din circulaţii publice ca şi a cablurilor CATV.
Art.13. SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: - spaţiile libere vizibile din circulaţiile publicevor fi tratate ca grădini de faţadă; - spaţiile neconstruite şi neocupate de accese şi trotuare de gardă vor fi înierbate şi plantate cu un arborela fiecare 100 mp.
Art.14. ÎMPREJMUIRI: se admite realizarea unor împrejmuiri din gard viu sau similare cu cele din restul zonei centrale.
NOTĂ:
1. Se vor respecta H.G. nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
5. Tabelul cu indicatori va cuprinde şi modul de calcul al POT şi CUT, în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 modificată şi actualizată.
6. Se va respecta Regulamentul privind organizarea, autorizarea şi amplasarea mijloacelor de publicitate pe raza municipiului Cluj - Napoca aprobat cu H.C.L. nr. 130/ 17.03.2009, art. 16, pct. (10).
7. Noul acces propus nu va afecta spaţiul verde (O.U.G. nr. 114/17.10.2007).
8. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare conform Anexei 1 la avizul C.T.A.T.U. nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L. nr. 539/2006.
9. În cazul în care proiectul nu va respecta reglementările stabilite prin P.U.G., se vor elabora studii de specialitate conform Legii 350/2001 modificată şi actualizată.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:x
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:• Direcţia Regională în Construcţii Nord-Vest
Ministerul Culturii. Directia Judeteana pentru Cultura si Patrimoniul Cultural Cluj
Alte avize/acorduri:• Dovada asigurării locurilor de parcare conform H.C.L. nr. 539/2006
• Decizia comitetului executiv al Asociaţiei de proprietari şi acordul proprietarilor direct afectaţi cu care se învecinează, pe plan orizontal şi vertical, spaţiul supus schimbării (conf. Legii nr. 230/2007, art. 41 si 42) dacă pentru noua destinaţie propusă, creare acces din exterior, refaţadizare şi amplasare firmă pe faţadă
• Primărie - Direcţia tehnică - Serviciul siguranţei circulaţiei urbane şi reţele edilitare
• reglementarea juridică a terenului ocupat de noul acces
• fotografii faţade
Studii de specialitate:• expertiză tehnică - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
• pentru autorizaţia de construire
• pentru timbrul arhitecturii
• pentru transport moloz - se va prezenta şi contractul cu firma de salubritate care gestionează zona pentru deşeurile provenite din construcţii şi demolări (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr. 550/2007)
• pentru timbrul arhitecturii
• pentru transport moloz - se va prezenta şi contractul cu firma de salubritate care gestionează zona pentru deşeurile provenite din construcţii şi demolări (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr. 550/2007)
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Paula Giurgiu/04.02.2014
Paula Giurgiu/04.02.2014
04.04.2014
5 lei
7.847.671
03.04.2014