judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Traian Vuia , nr. 149-151
302694
302694
plan de situatie
112093
28.03.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Teren situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural-urbamnistice.
Teren în proprietatea Judeţului Cluj, în administrarea Consiliului Judeţean Cluj prin Aeroportul Cluj - Napoca R.A.
Teren în proprietatea Judeţului Cluj, în administrarea Consiliului Judeţean Cluj prin Aeroportul Cluj - Napoca R.A.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: aeroport
DESRTINAŢIA ZIONEI: zona transporturilor aeriene.
Art.1 UTILIZĂRI ADMISE - instalaţii, construcţii şi depozite necesare funcţionării serviciilor de transporturi aeriene de bunuri şi persoane:
- servicii publice şi de interes general compatibile cu funcţionarea serviciilor de transporturi aeriene:
- lucrări de terasamente necesare funcţional:
- lucrări de terasamente şi plantaţii necesare asigurării calităţii aspectului peisagistic.
Art.2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: conform studiilor de specialitate.
Art.3 UTILIZĂRI INTERZISE: conform studiilor de specialitate.
Încadrare în zona fiscală 'D', conform H.C.L.nr.715/2000 şi H.C.L. nr.209/2003.
DESRTINAŢIA ZIONEI: zona transporturilor aeriene.
Art.1 UTILIZĂRI ADMISE - instalaţii, construcţii şi depozite necesare funcţionării serviciilor de transporturi aeriene de bunuri şi persoane:
- servicii publice şi de interes general compatibile cu funcţionarea serviciilor de transporturi aeriene:
- lucrări de terasamente necesare funcţional:
- lucrări de terasamente şi plantaţii necesare asigurării calităţii aspectului peisagistic.
Art.2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: conform studiilor de specialitate.
Art.3 UTILIZĂRI INTERZISE: conform studiilor de specialitate.
Încadrare în zona fiscală 'D', conform H.C.L.nr.715/2000 şi H.C.L. nr.209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR=T3 S=24960 mp.
POT şi CUT = conf.studiilor de specialitate avizate conform legii
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: conform limitelor stabilite şi confoRm studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ A PARCELELOR: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 8 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 9 STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 10 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILA A CLĂDIRILOR: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 14 ÎMPREJMUIRI: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
NOTA:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. Se solicita realizarea unui helipunct ,cladiri administrative , birouri , amenajari exterioare si parcari.
POT şi CUT = conf.studiilor de specialitate avizate conform legii
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: conform limitelor stabilite şi confoRm studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ A PARCELELOR: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 8 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 9 STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 10 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILA A CLĂDIRILOR: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
Art. 14 ÎMPREJMUIRI: conform studiilor de specialitate avizate conform legii.
NOTA:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. Se solicita realizarea unui helipunct ,cladiri administrative , birouri , amenajari exterioare si parcari.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:x
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:x
- protecţia civilă:x
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:- Inspectoratul de Stat in Constructii (in conformitate cu H.G. nr. 1072/2003, modificata cu H.G. nr. 723/2007)
Alte avize/acorduri:- Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare
Studii de specialitate:- documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
- studiu geotehnic - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
- pentru foraje geo
- pentru organizare santier
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
- pentru organizare santier
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Cristina Bartha
Cristina Bartha
02.04.2014