judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Strada Frunzisului
plan de situatie
129886
10.04.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009

În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ

1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara perimetrului de protecţia a valorilor istorice şi arhitectural-urbanistice.
Imobil în proprietatea Statului Roman in administrarea Primariei municipiului Cluj-Napoca si in proprietatea privata a unor persoane fizice sau juridice.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: teren
DESTINAŢIA ZONEI – subzona cimitirelor
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE:- cimitire, capele, spaţii pentru administraţie
Art.2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI:G2b- in cimitirele care incluse in categoria zonelor protejate sunt interzise orice lucrări care afectează traseele amenajării, plantaţiilor si construcţiilor funerare.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: nu este cazul.
Încadrat în zona de împozitare fiscală 'D', conform H.C.L. nr.715/2000, modificată cu H.C.L. nr.209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR = G2
POTmax = fără obiect; CUTmax = 0,6 mp. ADC/mp. teren
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR (SUPRAFEŢE, FORME, DIMENSIUNI)- nu este cazul
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: - nu este cazul .
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE ALE PARCELELOR: -nu este cazul .
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: - nu este cazul .
Art. 8 CIRCULAŢII SI ACCESE: - nu este cazul .
Art. 9 STAŢIONAREA AUTOVEHICULELOR: - nu este cazul
Art. 10 INĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: - nu este cazul
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: - nu este cazul .
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: - se vor asigura: puncte de apă din reţea publică, un punct sanitar, un spaţiu de depozitare a florilor ofilite şi a altor deşeuri.
- se va asigura colectarea şi evacuarea rapidă la reţeaua publică de canalizare a apelor meteorice.
Art. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: - se vor asigura plantaţii inalte pe aleile principale şi la limita exterioară a incintei.
Art. 14 IMPREJMUIRI: - imprejmuirile spre stradă vor fi semi - opace sau opace, vor fi tratate arhitectural in mod discret potrivit funcţiunii, avănd inălţimi de maxim 2.20 metri.
NOTA:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al CUT.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. Extinderea se face pe teren proprietatea Primariei municipiului Cluj-Napoca.Propunerea de extindere a cimitirului Manastur se poate face pe proprietate privata a persoanelor fizice sau juridice numai in conditiile achizitionarii terenului
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.

În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
  1. certificatul de urbanism;
  2. dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
  3. documentaţia tehnică - D.T., după caz:
    • D.T.A.C.
    • D.T.A.D.
    • D.T.O.E.
  4. avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
    Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
    • alimentare cu apa:
    • gaze naturale:
    • canalizare:
    • telefonizare:
    • alimentare cu energie electrică:
    • salubritate:
    • alimentare cu energie termică:
    • transport urban:

    Avize şi acorduri privind:
    • securitatea la incendiu:
    • protecţia civilă:
    • sănătatea populaţiei:
      x

    Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
    - Inspectoratul de Stat in Constructii (in conformitate cu H.G. nr. 1072/2003, modificata cu H.G. nr. 723/2007)

    Alte avize/acorduri:
    - Primarie - Directia patrimoniului municipiului si evidenta proprietatii
    - Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare

    Studii de specialitate:
    - documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
  5. actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
  6. dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.
EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Cristina Bartha
Cristina Bartha
17.04.2014