alimentare cu energie electrică cămin 6, str. Observatorului
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Observatorului nr. 24
303250,
1072, 1073, 1074/2,
plan de încadrare în zonă şi plan de situaţie.
106309
25.03.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în zona de funcţiuni complexe.
Imobile situat în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
Teren aflat în proprietatea Universităţii de Medicină şi Farmacie Iuliu Haţieganu.
Imobile situat în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
Teren aflat în proprietatea Universităţii de Medicină şi Farmacie Iuliu Haţieganu.
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală: - domeniu public/domeniu privat.
Destinaţia zonei: domeniu public/domeniu privat.
Încadrare în zona de impozitare “ B “ conform H.C.L. nr. 715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
Destinaţia zonei: domeniu public/domeniu privat.
Încadrare în zona de impozitare “ B “ conform H.C.L. nr. 715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
Zonă cu dotare edilitare completă şi imobile racordate la aceasta.
Se solicită lucrări de alimentare cu energie electrică a Căminului 6, strada Observatorului.
Proiect întocmit, verificat şi avizat conform legislaţiei în vigoare.
S = 85 mp.
NOTĂ :
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 - republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi toate legile şi normativele în vigoare.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Lucrările vor începe numai după obţinerea autorizaţiei de spargere.
5. După terminarea lucrărilor, se va readuce terenul la starea iniţială.
Se solicită lucrări de alimentare cu energie electrică a Căminului 6, strada Observatorului.
Proiect întocmit, verificat şi avizat conform legislaţiei în vigoare.
S = 85 mp.
NOTĂ :
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 - republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi toate legile şi normativele în vigoare.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Lucrările vor începe numai după obţinerea autorizaţiei de spargere.
5. După terminarea lucrărilor, se va readuce terenul la starea iniţială.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:
- gaze naturale:
- canalizare:
- telefonizare:
- alimentare cu energie electrică:
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Alte avize/acorduri:• Primărie - Direcţia tehnică - Serviciul siguranţei circulaţiei urbane şi reţele edilitare (Drumuri Urbane)
• Primărie - Direcţia tehnică - Serviciul administrare căi publice
• Primărie - Direcţia patrimoniului municipiului şi evidenţa proprietăţii – în cazul în care este afectat domeniul public
• Primărie - Serviciul spaţii verzi şi monumente istorice – în cazul în care traseul străbate domeniul public cu destinaţia de spaţii verzi
• Serviciul revendicări, fond funciar şi registru agricol - legile fondului funciar, Legea nr. 10/2001 – doar pentru lucrări pe domeniul public
• Aviz Inspectoratul de Stat în Construcţii – dacă este cazul
• Expertiză tehnică + acordul proiectantului iniţial pentru refacerea drumului + proiecte tehnice verificate de verificator MLPTL – dacă este cazul
• Avize de amplasament : S.C. Compania de Apă Someş S.A.(Rajac), E.ON Gaz, Romtelecom (dacă este cazul), Termoficare (dacă este cazul), RATUC (dacă este cazul)
• Aviz de racordare de la S.C. Electrica S.A. + fişa cu soluţia tehnică aprobată
• Copie după Autorizaţia de construire imobil – dacă este cazul
• Reglementarea juridică a terenurilor afectate şi acordul notarial al proprietarior terenurilor afectate - se va prezenta extras C.F. în original şi actualizat
• Plan de situaţie cu suprapunerea traseului propus, pe planul de carte funciară, cu identificarea tuturor numerelor topografice sau cadastrale care sunt afectate de acest traseu
Studii de specialitate:• documentaţia topografică însoţită de procesul verbal de recepţie pentru scopul solicitat (D.T.A.C.) - actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
• pentru autorizaţia de construire
• pentru transport moloz - se va prezenta şi contractul cu firma de salubritate care gestionează zona pentru deşeurile provenite din construcţii şi demolări (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr. 550/2007)
• pentru transport moloz - se va prezenta şi contractul cu firma de salubritate care gestionează zona pentru deşeurile provenite din construcţii şi demolări (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr. 550/2007)
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Paula Giurgiu/07.04.2014
Paula Giurgiu/07.04.2014
28.04.2014
5 lei
7.846.809
25.03.2014