INFORMARE
judetul CLUJ, municipiul Cluj-Napoca, Str zona Valea Garbaului, nr. -
-
-
-, identificat prin plan de amplasament si delimitare a imobilului si inventar de coordonate
702227
18.09.2024
faza PUG, aprobată prin hotărârea consiliului local al municipiului Cluj-Napoca nr. 493/22.12.2014

În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ

1. REGIM JURIDIC
A. Imobil situat preponderent în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural-urbanistice si partial in extravilanul municipiului Cluj-Napoca, in teritoriul administrativ.
Imobil in proprietatea Municipiul Cluj Suburbia Cluj-Manastur.

B. SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
Servituţi de utilitate publică: nu este cazul
Alte restrictii : - partial in ZONA NATURALA PROTEJATA DE INTERES CONSERVATIV (HABITAT) - EXISTENTA
Imobilul nu este situat in lista monumentelor istorice.
2. REGIM ECONOMIC
Folosință actuală: teren (pasune)

Destinația zonei : partial UTR U_PUZ Zona de urbanizare, partial UTR TDF, terenuri cu destinatie forestiera

UTR U_PUZ Zona de urbanizare:

Pentru orice intervenţii ce vizează amenajarea / reorganizarea acestui tip de spaţii se vor elabora în mod obligatoriu PUZ. Tema de proiectare pentru elaborarea PUZ va fi avizată în prealabil de către C.T.A.T.U
Teritoriul minim ce poate fi reglementat printr-un PUZ este Unitatea Teritorială de Referinţă.

UTR TDF:

SECŢIUNEA 1. CARACTERUL ZONEI
Terenuri împădurite situate pe teritoriul administrativ al municipiului, în extravilan.
Având în vedere principiile dezvoltării durabile, nevoia conservării calităţii mediului, a stabilizării terenului, este obligatorie conservarea şi protejarea pădurilor aflate în imediata vecinătate a oraşului.
Proximitatea zonelor locuite, ce determină un aflux important de persoane ce caută recreerea, petrecerea timpul liber, drumeţia pe teritoriul acestora, generează o vulnerabilitate suplimentară, ce impune instituirea unor reglementări mai stricte şi detaliate de utilizare, care să vină în completarea prevederilor Codului Silvic.
Subzone:
S_VPf/ps - Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite.

A. CONDIŢIONĂRI PRIMARE
Este interzisă schimbarea destinaţiei acestei categorii de spaţii. Această reglementare are caracter definitiv şi nu poate fi schimbată prin PUZ, indiferent de evoluţia legislaţiei din domeniul forestier. Prezentul Regulament se va aplica în corelare cu Codul Silvic.
C. REGLEMENTĂRI PENTRU SPATIUL PUBLIC
Nu e cazul.

SECŢIUNEA 2. UTILIZARE FUNCŢIONALĂ
Se va aplica lista utilizărilor / activităţilor corespunzătoare fiecărei categorii de funcţiuni, conform Anexei 1 la prezentul Regulament.

1. UTILIZĂRI ADMISE
Exploatare în regim silvic.
Reţele magistrale, căi de comunicaţie, reţele de telecomunicaţii, alte lucrări de infrastructură. S_VPf/ps - Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite - se conservă utilizarea actuală.

2. UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI
Acces auto numai pentru exploatare în regim silvic.
Realizarea inelului sudic al municipiului pe traseul marcat în planşa 3.2. "Reglementări Urbanistice - Unităti Teritoriale de Referintă” - UTR Tr - cu condiţia ca proiectul să parcurgă şi să se conformeze în totalitate procedurilor legale privitoare la scoaterea din fondul forestier a suprafeţelor destinate obiectivelor de utilitate publică.
Subzone:
S_VPf/ps - Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite
Se recomandă / admite schimbarea destinaţiei păşunilor în fânaţe.
S_Vpa - Subzona pădurilor cu rol de agrement - Terenuri împădurite din intravilan incluse ca subzone în cadrul unor zone verzi de mari dimensiuni - parcuri cu funcţiuni complexe. Se reglementează conform UTR Vp.

3. UTILIZĂRI INTERZISE
Orice utilizări, altele decât cele admise la punctul 1 şi punctul 2.
Sunt interzise orice fel de construcţii, permanente sau definitive, de orice natură şi cu orice destinaţie.
Este interzisă împrejmuirea pădurii sau a unor părţi ale acesteia, indiferent de structura de proprietate.
Este interzis accesul oricăror tipuri de autovehicule, (autoturisme, autoutilitare, autocamioane, motociclete, motorete, ATV etc), altele decât cele pentru exploatare în regim silvic şi întreţinere.
Sunt interzise lucrări de terasamente şi sistematizare verticală.
S_VPf/ps - Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite
Sunt interzise orice alte utilizări, altele decât cele admise la punctul 1 şi 2.

Încadrat în zona de impozitare ”D” conform H.C.L. 1064/19.12.2018.
Alte prevederi menționate prin HCL pentru zona în care este situat amplasamentul: nu este cazul

3. REGIM TEHNIC
S=11094 mp

U_PUZ:

REGLEMENTĂRI PENTRU SPATIUL PUBLIC - conform PUZ
POSIBILITĂŢI MAXIME DE OCUPARE ŞI UTILIZARE A TERENULUI
Art 4. CARACTERISTICILE PARCELELOR: SUPRAFEŢE, FORME, DIMENSIUNI - conform PUZ
Art 5. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT - conform PUZ
Art 6. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE ALE PARCELELOR -
conform PUZ
Art 7. AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ - conform PUZ
Art 8. CIRCULAŢII ŞI ACCESE - conform PUZ
Art 9. STAŢIONAREA AUTOVEHICULELOR - conform PUZ
Art 10. ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ A CLĂDIRILOR - conform PUZ
Art 11. ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR - conform PUZ
Art 12. CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ ŞI EVACUAREA DEŞEURILOR - conform PUZ
Art 13. SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE - conform PUZ
Art 14. ÎMPREJMUIRI - conform PUZ
Art 15. PROCENT MAXIM DE OCUPARE A TERENULUI (POT) - conform PUZ
Art 16 COEFICIENT MAXIM DE UTILIZARE A TERENULUI (CUT) - conform PUZ

TDF:

SECŢIUNEA 3. CONDIŢII DE AMPLASARE, ECHIPARE ŞI CONFIGURARE A CLĂDIRILOR
4. CARACTERISTICILE PARCELELOR: SUPRAFEŢE, FORME, DIMENSIUNI
Nu e cazul.
5. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT
Nu e cazul.
6. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE ALE PARCELELOR
Nu e cazul.
7. AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ
Nu e cazul.
8. CIRCULAŢII ŞI ACCESEĂ
Se consevă actuala reţea de drumuri de exploatare.
Orice acces la drumurile publice se va realiza conform avizului şi autorizaţiei de construire, eliberate de administratorul acestora.
9. STAŢIONAREA AUTOVEHICULELOR
Sunt interzise accesul şi parcarea automobilelor pe teritoriul zonelor împădurite.
10. ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ A CLĂDIRILOR
Nu e cazul.
11. ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR
Nu e cazul.
12. CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ ŞI EVACUAREA DEŞEURILOR
Nu e cazul.
13. SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE
Se consevă ca atare pădurea. Exploatarea se va face în regim silvic.
14. ÎMPREJMUIRI
Nu sunt admise împrejmuiri, indiferent de structura de proprietate.
SECŢIUNEA 4. POSIBILITĂŢI MAXIME DE OCUPARE ŞI UTILIZARE A TERENULUI
15. PROCENT MAXIM DE OCUPARE A TERENULUI (P.O.T.)
P.O.T. = 0 %
S_VPf/ps - Subzonă de păşuni/fânaţe în interiorul zonelor împădurite
P.O.T. = 0 %

4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.

În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
  1. certificatul de urbanism;
  2. dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
  3. documentaţia tehnică - D.T., după caz:
    • D.T.A.C.
    • D.T.A.D.
    • D.T.O.E.
  4. avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
    Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
    • alimentare cu apa:
    • gaze naturale:
    • canalizare:
    • telefonizare:
    • alimentare cu energie electrică:
    • salubritate:
    • alimentare cu energie termică:
    • transport urban:

    Avize şi acorduri privind:
    • securitatea la incendiu:
    • protecţia civilă:
    • sănătatea populaţiei:

    Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
    Studii de specialitate:
  5. actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
  6. dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
24
luni
de la data emiterii.
EMIL BOC
Daniel Pop
Aurora Rosca
Farkas Paula
Farkas Paula
23.09.2024
23.09.2026
0 lei
__________
__.__.____