execuție branşament gaz (vezi Notă)
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Voievodul Gelu nr. 8, provizoriu
305087
305087
plan de încadrare în zonă şi plan de situaţie.
177760
20.04.2016
493/22.12.2014 si HCL nr. 118/01.04.2015
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice. Imobilul este în proprietate privată.
SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICÃ AFLATE ÎN ZONÃ, ALTE RESTRICTII
SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICA: - parcela dvs. este grevată parțial de servitutea de utilitate publica strada Voievodul Gelu, profil transversal tip III E – 16 m și parțial de servitutea de utilitate publică cu profil tip III F – 15 m.
SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICÃ AFLATE ÎN ZONÃ, ALTE RESTRICTII
SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICA: - parcela dvs. este grevată parțial de servitutea de utilitate publica strada Voievodul Gelu, profil transversal tip III E – 16 m și parțial de servitutea de utilitate publică cu profil tip III F – 15 m.
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală: - domeniu public/domeniu privat.
Destinaţia zonei: - domeniu public/domeniu privat.
Încadrare în zona de impozitare „ D ”, conform H.C.L. nr. 715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
Destinaţia zonei: - domeniu public/domeniu privat.
Încadrare în zona de impozitare „ D ”, conform H.C.L. nr. 715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
Zonă cu dotare edilitare completă şi imobile racordate la aceasta.
4. REGIMUL DE ACTUALIZARE / MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE:
- Parcela Dvs. a fost studiată în P.U.D. - construire locuință unifamilială, str. Voievodul Gelu nr. 8, beneficiară Varadi Kinga Andreea aprobat cu H.C.L. nr. 251/19.06.2014.
- Conform Art. 3 din H.C.L. nr. 493/22.12.2014, perioada de valabilitate a studiilor de urbanism aprobate anterior prezentei hotărâri va fi de 18 luni de la data aprobării documentaţiei “Actualizare Plan Urbanistic General al municipiului Cluj – Napoca” şi a Regulamentului local de Urbanism aferent, interval in care vor fi depuse documentaţiile complete, conform prevederilor legale, pentru eliberarea autorizaţiei de construire.
- Conform P.U.G., parcela dvs. este grevată parțial de servitutea de utilitate publica strada Voievodul Gelu, profil transversal tip III E – 16 m și parțial de servitutea de utilitate publică cu profil tip III F – 15 m.
- Conform H.C.L. nr. 118/01.04.2015, Art. 31, alin. (7) “Servituţile de utilitate publică instituite prin prezentul Plan Urbanistic General vor fi aplicate de la data intrării în vigoare a acestuia. În cazul în care Planurile Urbanistice Zonale aflate în perioada de valabilitate conform alineatelor (3) şi (4) sunt grevate de servituţi de utilitate publică instituite prin prezentul P.U.G., autorizarea construcţiilor va fi condiţionată de revizuirea locală a P.U.Z., în vederea aplicării acestor servituţi. În acest sens, pe baza consultărilor în cadrul Comisiei Tehnice de Urbanism şi Amenajarea Teritoriului, se va emite un Aviz al Arhitectului Şef”.
- Conform Art. 25 - Lucrări de utilitate publică, din regulamentul local de urbanism aferent Planului Urbanistic General aprobat cu H.C.L. nr. 493/22.12.2014:
(1) Autorizarea executării altor construcţii pe terenuri care au fost rezervate în planuri de amenajare a teritoriului sau în Planul Urbanistic General pentru realizarea de lucrări de utilitate publică, este interzisă. Prin lucrări de utilitate publică se înţeleg acele lucrări care sunt definite astfel prin art. 6 din legea 33/1994.
(3) Drumurile şi căile de acces care sunt prevăzute astfel în documentaţiile de urbanism vor fi deschise circulaţiei şi accesului publicului indiferent de regimul de proprietate asupra terenului, acestea fiind afectate de o servitute publică.
(4) Suprafeţele de teren grevate prin documentaţiile urbanistice aprobate de o servitute de utilitate publică vor fi transferate în proprietate publică înainte de emiterea Autorizaţiei de Construire.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 - republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi toate legile şi normativele în vigoare.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Executarea lucrărilor de branşament gaze naturale vor începe numai după obţinerea autorizaţiei de construire şi autorizaţiei de spargere iar după terminarea lucrărilor, terenul se va aduce la starea iniţială.
5. Pentru acest amplasament s-a obținut Autorizația de construire nr. 863 din 11.08.2014, pentru executarea lucrărilor de construire a unei case unifamiliale cu regim de înălțime P+M, împrejmuire, amenajări exterioare.
4. REGIMUL DE ACTUALIZARE / MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE:
- Parcela Dvs. a fost studiată în P.U.D. - construire locuință unifamilială, str. Voievodul Gelu nr. 8, beneficiară Varadi Kinga Andreea aprobat cu H.C.L. nr. 251/19.06.2014.
- Conform Art. 3 din H.C.L. nr. 493/22.12.2014, perioada de valabilitate a studiilor de urbanism aprobate anterior prezentei hotărâri va fi de 18 luni de la data aprobării documentaţiei “Actualizare Plan Urbanistic General al municipiului Cluj – Napoca” şi a Regulamentului local de Urbanism aferent, interval in care vor fi depuse documentaţiile complete, conform prevederilor legale, pentru eliberarea autorizaţiei de construire.
- Conform P.U.G., parcela dvs. este grevată parțial de servitutea de utilitate publica strada Voievodul Gelu, profil transversal tip III E – 16 m și parțial de servitutea de utilitate publică cu profil tip III F – 15 m.
- Conform H.C.L. nr. 118/01.04.2015, Art. 31, alin. (7) “Servituţile de utilitate publică instituite prin prezentul Plan Urbanistic General vor fi aplicate de la data intrării în vigoare a acestuia. În cazul în care Planurile Urbanistice Zonale aflate în perioada de valabilitate conform alineatelor (3) şi (4) sunt grevate de servituţi de utilitate publică instituite prin prezentul P.U.G., autorizarea construcţiilor va fi condiţionată de revizuirea locală a P.U.Z., în vederea aplicării acestor servituţi. În acest sens, pe baza consultărilor în cadrul Comisiei Tehnice de Urbanism şi Amenajarea Teritoriului, se va emite un Aviz al Arhitectului Şef”.
- Conform Art. 25 - Lucrări de utilitate publică, din regulamentul local de urbanism aferent Planului Urbanistic General aprobat cu H.C.L. nr. 493/22.12.2014:
(1) Autorizarea executării altor construcţii pe terenuri care au fost rezervate în planuri de amenajare a teritoriului sau în Planul Urbanistic General pentru realizarea de lucrări de utilitate publică, este interzisă. Prin lucrări de utilitate publică se înţeleg acele lucrări care sunt definite astfel prin art. 6 din legea 33/1994.
(3) Drumurile şi căile de acces care sunt prevăzute astfel în documentaţiile de urbanism vor fi deschise circulaţiei şi accesului publicului indiferent de regimul de proprietate asupra terenului, acestea fiind afectate de o servitute publică.
(4) Suprafeţele de teren grevate prin documentaţiile urbanistice aprobate de o servitute de utilitate publică vor fi transferate în proprietate publică înainte de emiterea Autorizaţiei de Construire.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 - republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi toate legile şi normativele în vigoare.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Executarea lucrărilor de branşament gaze naturale vor începe numai după obţinerea autorizaţiei de construire şi autorizaţiei de spargere iar după terminarea lucrărilor, terenul se va aduce la starea iniţială.
5. Pentru acest amplasament s-a obținut Autorizația de construire nr. 863 din 11.08.2014, pentru executarea lucrărilor de construire a unei case unifamiliale cu regim de înălțime P+M, împrejmuire, amenajări exterioare.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:
- gaze naturale:
- canalizare:
- telefonizare:
- alimentare cu energie electrică:
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Alte avize/acorduri:- avizul Arhitectului Şef pentru revizuire locală P.U.D. în zona servituţii de utilitate publică (conform art. 31, alin (7), dispozitii tranzitorii PUG)
- Avize de amplasament : S.C. Compania de Apă Someş S.A. (RAJAC), S.C. Electrica S.A., Telefonie
- Aviz tehnic şi soluţie de acces emise de EON Gaz
- Primărie - Direcţia tehnică - Serviciul siguranţei circulaţiei urbane şi reţele edilitare şi Serviciul administrare cai publice
- Acordul proprietarilor de conductă (dacă este cazul)
- Reglementarea juridică a terenurilor afectate şi acordul notarial al proprietarior terenurilor afectate – dacă este cazul
- Autorizaţia de construire nr. 863 din 11.08.2014 pentru imobilul care se racordează şi planul de situaţie anexă la A.C., vizat spre neschimbare
Studii de specialitate: - actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
- pentru autorizaţia de construire
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Paula Giurgiu
Paula Giurgiu
19.05.2016
19.05.2017
5 lei
10.986.916
20.04.2016