informare
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Strada Valea Seaca, nr. 31A
297296
20159/1
plan de situatie
243098
25.07.2013
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Teren situat în extravilanul municipiului Cluj-Napoca.
Teren în proprietate privată.
Teren în proprietate privată.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: arator
DESTINAŢIA ZONEI: se menţine
UTILIZĂRI ADMISE: conform Legii nr.18/1991 a fondului funciar, republicată.
UTILIZĂRI INTERZISE: conform Legii nr.18/1991, a fondului funciar, republicată.
DESTINAŢIA ZONEI: se menţine
UTILIZĂRI ADMISE: conform Legii nr.18/1991 a fondului funciar, republicată.
UTILIZĂRI INTERZISE: conform Legii nr.18/1991, a fondului funciar, republicată.
3. REGIM TEHNIC
Extravilan conf. P.U.G.
Zonă fără reţele tehnico-edilitare.
S =840,0 mp.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr. 525/1996 republicata, Legea nr. 350/2001 modificata si republicata in 2011, OUG nr. 114/2007 si toate legile, normativele si hotararile Consiliului local care reglementeaza amenajarea teritoriului si construirea in zona.
2. Certificatul de urbanism nu s-a putut elibera in scopul solicitat “Construire locuinta unifamiliala intrucit parcela Dvs. este situata in extravilanul municipiului Cluj-Napoca , in teritoriul administrativ, conform Planului Urbanistic General aprobat cu H.C.L. nr. 792/1999 si nr. 515/15.12.2009 si planului de incadrare in zona vizat OCPI Cluj cu nr. 50197/21.11.2006.
3. Conform H.G. nr. 525/1996, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata, cap.2, art. 3: “autorizarea executarii constructiilor si amenajarilor pe terenurile agricole din extravilan este permisa pentru functiunile si conditiile stabilite prin lege.
4. In conformitate cu Legea nr. 18/1991 republicata, art. 91: “Amplasarea noilor constructii de orice fel se face in intravilanul localitatilor”.
5. Conform H.C.L. nr. 105/30.03.2010, privind aprobarea criteriilor de analizare si avizare a anexelor agricole din intravilanul si extravilanul municipiului Cluj-Napoca, art. 1 stabileste avizarea si autorizarea pentru amplasamentele situate in extravilanul municipiului Cluj-Napoca, pe care se propune realizarea de constructii sau amenajari de tipul: anexa de gradina, anexa de exploatare agricola, cabana de gradina casa de vacanta, imprejmuiri, racordare la retele electrice sau de apa, amenajarea terenului/drumuri de acces se va face numai in baza unei documentatii urbanistice Plan Urbanistic Zonal, cu indeplinirea procedurilor legale in vigoare; suprafata minima a parcelei va fi de 10.000 mp in intravilan, respectiv minim 20.000 mp. In extravilan.
Zonă fără reţele tehnico-edilitare.
S =840,0 mp.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr. 525/1996 republicata, Legea nr. 350/2001 modificata si republicata in 2011, OUG nr. 114/2007 si toate legile, normativele si hotararile Consiliului local care reglementeaza amenajarea teritoriului si construirea in zona.
2. Certificatul de urbanism nu s-a putut elibera in scopul solicitat “Construire locuinta unifamiliala intrucit parcela Dvs. este situata in extravilanul municipiului Cluj-Napoca , in teritoriul administrativ, conform Planului Urbanistic General aprobat cu H.C.L. nr. 792/1999 si nr. 515/15.12.2009 si planului de incadrare in zona vizat OCPI Cluj cu nr. 50197/21.11.2006.
3. Conform H.G. nr. 525/1996, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata, cap.2, art. 3: “autorizarea executarii constructiilor si amenajarilor pe terenurile agricole din extravilan este permisa pentru functiunile si conditiile stabilite prin lege.
4. In conformitate cu Legea nr. 18/1991 republicata, art. 91: “Amplasarea noilor constructii de orice fel se face in intravilanul localitatilor”.
5. Conform H.C.L. nr. 105/30.03.2010, privind aprobarea criteriilor de analizare si avizare a anexelor agricole din intravilanul si extravilanul municipiului Cluj-Napoca, art. 1 stabileste avizarea si autorizarea pentru amplasamentele situate in extravilanul municipiului Cluj-Napoca, pe care se propune realizarea de constructii sau amenajari de tipul: anexa de gradina, anexa de exploatare agricola, cabana de gradina casa de vacanta, imprejmuiri, racordare la retele electrice sau de apa, amenajarea terenului/drumuri de acces se va face numai in baza unei documentatii urbanistice Plan Urbanistic Zonal, cu indeplinirea procedurilor legale in vigoare; suprafata minima a parcelei va fi de 10.000 mp in intravilan, respectiv minim 20.000 mp. In extravilan.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:
- gaze naturale:
- canalizare:
- telefonizare:
- alimentare cu energie electrică:
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Studii de specialitate: - actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Tarmure
Dorin Bivolaru
Dorin Bivolaru
08.08.2013