continuare de lucrari cu modificarea solutiei constructive autorizate cu A.C. nr. 529/19.05.2014 - recompartimentari interioare cu pastrarea functiunilor autorizate, modificare goluri pe fatada
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Stefan Augustin Doinas
270749 (CF vechi nr. 171794) cadastral 13300 , CF 270755 (CF vechi 160464) , topografic 12875/2/2/3/8 , 12876/1/3/8 , 12876/2/3/8, 12876/4/1/8, 12876/5/1/8 , 12876/6/1/8 , 12876/3/1/8, 12876/3/2/8
plan de situaţie cu inventar de coordonate vizat OCPI nr. 77982/08.10.2007
278568
07.08.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792
21.12.1999
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
Imobil proprietate privată situat în intravilanul municipiului Cluj - Napoca.
Imobil proprietate privată situat în intravilanul municipiului Cluj - Napoca.
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală - teren şi imobil în construcţie (A.C. nr. 109/20.02.2008)
Destinaţia zonei – conform PUZ – zonă cu caracter comercial şi de servicii, locuinţe individuale cu crearea unei perdele verzi între aceste două funcţiuni.
Utilizări admise – activităţi productive desfăşurate în construcţii industriale mici şi mijlocii, distribuţie şi depozitare de bunuri şi materiale, cercetare industrială şi activităţi comerciale care sunt nepoluante; sedii ale unor companii şi firme, servicii pentru întreprinderi, proiectare, cercetare, expertizare, consultanţă în diferite domenii şi alte servicii profesionale; spaţii comerciale; spaţii pentru expunere şi comercializare mărfuri cu caracter industrial şi neindustrial; moteluri; benzinării; alimentaţie publică: restaurante, cofetării, cafenele; parcaje la sol sau în subsol; locuinţe individuale sau colective; locuinţe de serviciu; locuinţe care include spaţii pentru profesiuni liberale; dotări aferente locuinţelor; drumuri, alei, amenajări exterioare.
Utilizări interzise – orice tip de activitate poluantă, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; depozitări de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; depozitarea pentru vânzare a unor cantităţi mari de substanţe inflamabile sau toxice; lucrări de terasament de natură să afecteze amenajările din spaţiile publice şi construcţiile de pe parcelele adiacente sau care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea apelor meteorice.
Încadrare în zona de impozitare “ D ”, conform H.C.L. nr. 715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
Destinaţia zonei – conform PUZ – zonă cu caracter comercial şi de servicii, locuinţe individuale cu crearea unei perdele verzi între aceste două funcţiuni.
Utilizări admise – activităţi productive desfăşurate în construcţii industriale mici şi mijlocii, distribuţie şi depozitare de bunuri şi materiale, cercetare industrială şi activităţi comerciale care sunt nepoluante; sedii ale unor companii şi firme, servicii pentru întreprinderi, proiectare, cercetare, expertizare, consultanţă în diferite domenii şi alte servicii profesionale; spaţii comerciale; spaţii pentru expunere şi comercializare mărfuri cu caracter industrial şi neindustrial; moteluri; benzinării; alimentaţie publică: restaurante, cofetării, cafenele; parcaje la sol sau în subsol; locuinţe individuale sau colective; locuinţe de serviciu; locuinţe care include spaţii pentru profesiuni liberale; dotări aferente locuinţelor; drumuri, alei, amenajări exterioare.
Utilizări interzise – orice tip de activitate poluantă, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; depozitări de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; depozitarea pentru vânzare a unor cantităţi mari de substanţe inflamabile sau toxice; lucrări de terasament de natură să afecteze amenajările din spaţiile publice şi construcţiile de pe parcelele adiacente sau care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea apelor meteorice.
Încadrare în zona de impozitare “ D ”, conform H.C.L. nr. 715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
S = 1155,00 mp;
UTR = Z2 conf. PUZ;
POT = 40% , CUT = 3,0 – pentru locuinţe cu dotări.
Zonă cu dotări tehnico – edilitare.
Regimul de aliniere: Construcţiile vor respecta următoarele condiţii de aliniere:
- faţă de Calea Turzii retragerea minimă este de 10 metri de la stradă;
- faţă de străzile noi sau modernizate (lăţimea, inclusiv trotuar este de 10 metri) retragerea va fi de 5 metri;
- faţă de una din limitele laterale, retragerea va fi de minim 3 metri;
- faţă de limita din spate a parcelelor se va păstra o distanţă de minim 5 metri.
Regimul de înălţime: Regimul de înălţime maxim propus pentru zona studiată este de P+8, fără restricţie privind numărul de nivele din subsol. În funcţie de utilizarea propusă, limitele maxime ale regimului de înălţime sunt: industrie mică nepoluantă: 3 nivele (S+P+1); servicii şi dotări: 6 nivele (2S+P+4); sănătate: 5 nivele (S+P+3); învăţământ: 4 nivele (S+P+2); locuinţe: 10 nivele (S+P+8).
Echiparea cu utilităţi: Toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice. Se va asigura în mod special evacuarea rapidă şi captarea apelor meteorice la reţeaua de canalizare. Toate noile branşamente pentru electricitate şi telefonie vor fi realizate îngropat. Se interzice dispunerea antenelor TV satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi de recomandă evitarea dispunerii vizibile a claburilor CATV.
Staţionarea auto: se admite numai în interiorul parcelei, în afara circulaţiilor publice.
Plantaţii: Sunt propuse spaţii verzi pentru a satisface norma minimă de 3 mp/locuitor în cazul locuinţelor colective sau de minim 15% din suprafaţa lotului pentru celelalte funcţiuni. Pentru funcţiuni altele decât locuirea se vor prevedea obligatoriu perdele de protecţie spre locuinţe sau parcele neconstruite de cel puţin două rânduri de conifere, dintre care un rând să fie de talie medie sau mare (pin, brad, molift).
Împrejmuirile: Spre stradă se vor executa împrejmuiri cu soclu de cel mult 50 cm înălţime, stâlpi cu travee minimă de 2,00 metri şi panouri transparente sau semitransparente. Spre limitele laterale se vor executa împrejmuiri care nu vor depăşi 3,00 metri înălţime, în afara cazurilor în care sunt necesare înălţimi mai mari şi ca ziduri de protecţie sau sprijin.
Notă:
- Se vor respecta H.G. nr.525/1996, Legea nr.350/2001 şi toate legile şi normativele în vigoare.
- Proiect întocmit, verificat şi avizat conform legislaţiei în vigoare.
- Amplasament studiat în P.U.Z. şi P.U.D. pentru ansamblu rezidenţial MATRIX TRANSILVANIA, zona Calea Turzii – vest nr.160A aprobat cu HCL nr.437/19.05.2004, P.U.D. str. Miko imre şi str. “A” aprobat cu H.C.L. nr. 452/17.07.2007.
- Se va face dovada deţinerii de locuri de parcare necesare conform H.G. 955 / 2004, art. 24, paragraf 3 şi conform Anexei 1 la avizul C.T.A.T.U. nr. 6943 din 06.07.2006 Regulament privind asigurarea de locuri de parcare în municipiul Cluj - Napoca, aprobat cu HCL nr. 539 / 11.07.2006.
UTR = Z2 conf. PUZ;
POT = 40% , CUT = 3,0 – pentru locuinţe cu dotări.
Zonă cu dotări tehnico – edilitare.
Regimul de aliniere: Construcţiile vor respecta următoarele condiţii de aliniere:
- faţă de Calea Turzii retragerea minimă este de 10 metri de la stradă;
- faţă de străzile noi sau modernizate (lăţimea, inclusiv trotuar este de 10 metri) retragerea va fi de 5 metri;
- faţă de una din limitele laterale, retragerea va fi de minim 3 metri;
- faţă de limita din spate a parcelelor se va păstra o distanţă de minim 5 metri.
Regimul de înălţime: Regimul de înălţime maxim propus pentru zona studiată este de P+8, fără restricţie privind numărul de nivele din subsol. În funcţie de utilizarea propusă, limitele maxime ale regimului de înălţime sunt: industrie mică nepoluantă: 3 nivele (S+P+1); servicii şi dotări: 6 nivele (2S+P+4); sănătate: 5 nivele (S+P+3); învăţământ: 4 nivele (S+P+2); locuinţe: 10 nivele (S+P+8).
Echiparea cu utilităţi: Toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice. Se va asigura în mod special evacuarea rapidă şi captarea apelor meteorice la reţeaua de canalizare. Toate noile branşamente pentru electricitate şi telefonie vor fi realizate îngropat. Se interzice dispunerea antenelor TV satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi de recomandă evitarea dispunerii vizibile a claburilor CATV.
Staţionarea auto: se admite numai în interiorul parcelei, în afara circulaţiilor publice.
Plantaţii: Sunt propuse spaţii verzi pentru a satisface norma minimă de 3 mp/locuitor în cazul locuinţelor colective sau de minim 15% din suprafaţa lotului pentru celelalte funcţiuni. Pentru funcţiuni altele decât locuirea se vor prevedea obligatoriu perdele de protecţie spre locuinţe sau parcele neconstruite de cel puţin două rânduri de conifere, dintre care un rând să fie de talie medie sau mare (pin, brad, molift).
Împrejmuirile: Spre stradă se vor executa împrejmuiri cu soclu de cel mult 50 cm înălţime, stâlpi cu travee minimă de 2,00 metri şi panouri transparente sau semitransparente. Spre limitele laterale se vor executa împrejmuiri care nu vor depăşi 3,00 metri înălţime, în afara cazurilor în care sunt necesare înălţimi mai mari şi ca ziduri de protecţie sau sprijin.
Notă:
- Se vor respecta H.G. nr.525/1996, Legea nr.350/2001 şi toate legile şi normativele în vigoare.
- Proiect întocmit, verificat şi avizat conform legislaţiei în vigoare.
- Amplasament studiat în P.U.Z. şi P.U.D. pentru ansamblu rezidenţial MATRIX TRANSILVANIA, zona Calea Turzii – vest nr.160A aprobat cu HCL nr.437/19.05.2004, P.U.D. str. Miko imre şi str. “A” aprobat cu H.C.L. nr. 452/17.07.2007.
- Se va face dovada deţinerii de locuri de parcare necesare conform H.G. 955 / 2004, art. 24, paragraf 3 şi conform Anexei 1 la avizul C.T.A.T.U. nr. 6943 din 06.07.2006 Regulament privind asigurarea de locuri de parcare în municipiul Cluj - Napoca, aprobat cu HCL nr. 539 / 11.07.2006.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:
- gaze naturale:
- canalizare:
- telefonizare:
- alimentare cu energie electrică:
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:x
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Studii de specialitate:- Expertiză tehnică sau acordul proiectantului iniţial; - actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
- pentru Autorizaţia de Construire
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru timbrul arhitecturii
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.Emil Boc
Corina Ciuban
Aurora Tarmure
Ramona Florea
Ramona Florea
19.08.2014
25.08.2015
12,00 lei
7621349
07.08.2014