informare
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Drumul Sfântul Ioan f. nr.
255936 (C.F. vechi nr. 181584)
19541
extras din planul cadastral pe ortofotoplan vizat de O.C.P.I. Cluj cu nr. 122272/07.10.2013 şi plan de situaţie vizat de O.C.P.I. Cluj cu nr. 85211/15.07.2008, însoţit de tabelul cu inventarul de coordonate.
333880
11.10.2013
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în extravilanul municipiului Cluj-Napoca.
Imobil aflat în proprietate privată.
Imobil aflat în proprietate privată.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: fâneaţă.
DESTINAŢIA ZONEI: se menţine.
UTILIZĂRI ADMISE: construcţii, conform Legii nr.18/1991 a fondului funciar, republicată.
UTILIZĂRI INTERZISE: conform Legii nr. 18/1991 a fondului funciar, republicata.
DESTINAŢIA ZONEI: se menţine.
UTILIZĂRI ADMISE: construcţii, conform Legii nr.18/1991 a fondului funciar, republicată.
UTILIZĂRI INTERZISE: conform Legii nr. 18/1991 a fondului funciar, republicata.
3. REGIM TEHNIC
Zonă fără reţele tehnico-edilitare.
S = 2674 mp.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată şi republicată în 2011, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Certificatul de urbanism nu s-a putut elibera în scopul solicitat “alimentare cu energie electrică” întrucât parcela Dvs. este situată în extravilanul municipiului Cluj-Napoca, în teritoriul administrativ, conform Planului Urbanistic General aprobat cu H.C.L. nr. 792/1999 şi nr. 515/15.12.2009 şi planului de situaţie vizat de O.C.P.I. Cluj cu nr. 85211/15.07.2008, însoţit de tabelul cu inventarul de coordonate, anexat la documentaţia depusă pentru eliberarea certificatului de urbanism.
3. Conform H.G. nr. 525/1996, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată , cap. 2, art. 3: “autorizarea executării construcţiilor şi amenajărilor pe terenurile agricole din extravilan este permisă pentru funcţiunile şi condiţiile stabilite prin lege”.
4. În conformitate cu Legea nr. 18/1991 republicată, art. 91: “Amplasarea noilor construcţii de orice fel se face în intravilanul localităţilor”.
5. Conform H.C.L. nr. 105/30.03.2010, privind aprobarea criteriilor de analizare şi avizare a anexelor agricole din intravilanul şi extravilanul municipiului Cluj-Napoca, art. 1 stabileşte avizarea şi autorizarea pentru amplasamentele situate în extravilanul municipiului Cluj-Napoca, pe care se propune realizarea de construcţii sau amenajări de tipul: anexă de grădină, anexă de exploatare agricolă, cabană de grădină casă de vacanţă, împrejmuiri, racordare la reţelele electrice sau de apă, amenajarea terenului/ drumuri de acces se va face numai în baza unei documentaţii urbanistice Plan Urbanistic Zonal, cu îndeplinirea procedurilor legale în vigoare; suprafaţa minimă a parcelei va fi de 10.000 mp în intravilan, respectiv minim 20.000 mp. în extravilan.
S = 2674 mp.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată şi republicată în 2011, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Certificatul de urbanism nu s-a putut elibera în scopul solicitat “alimentare cu energie electrică” întrucât parcela Dvs. este situată în extravilanul municipiului Cluj-Napoca, în teritoriul administrativ, conform Planului Urbanistic General aprobat cu H.C.L. nr. 792/1999 şi nr. 515/15.12.2009 şi planului de situaţie vizat de O.C.P.I. Cluj cu nr. 85211/15.07.2008, însoţit de tabelul cu inventarul de coordonate, anexat la documentaţia depusă pentru eliberarea certificatului de urbanism.
3. Conform H.G. nr. 525/1996, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată , cap. 2, art. 3: “autorizarea executării construcţiilor şi amenajărilor pe terenurile agricole din extravilan este permisă pentru funcţiunile şi condiţiile stabilite prin lege”.
4. În conformitate cu Legea nr. 18/1991 republicată, art. 91: “Amplasarea noilor construcţii de orice fel se face în intravilanul localităţilor”.
5. Conform H.C.L. nr. 105/30.03.2010, privind aprobarea criteriilor de analizare şi avizare a anexelor agricole din intravilanul şi extravilanul municipiului Cluj-Napoca, art. 1 stabileşte avizarea şi autorizarea pentru amplasamentele situate în extravilanul municipiului Cluj-Napoca, pe care se propune realizarea de construcţii sau amenajări de tipul: anexă de grădină, anexă de exploatare agricolă, cabană de grădină casă de vacanţă, împrejmuiri, racordare la reţelele electrice sau de apă, amenajarea terenului/ drumuri de acces se va face numai în baza unei documentaţii urbanistice Plan Urbanistic Zonal, cu îndeplinirea procedurilor legale în vigoare; suprafaţa minimă a parcelei va fi de 10.000 mp în intravilan, respectiv minim 20.000 mp. în extravilan.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:
- gaze naturale:
- canalizare:
- telefonizare:
- alimentare cu energie electrică:
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Studii de specialitate: - actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Tarmure
Paula Giurgiu/18.10.2013
Paula Giurgiu/18.10.2013
30.10.2013
5 lei
7.060.525
11.10.2013