informativ
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca
332372
10.10.2013
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilan, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
Imobil proprietate privată
Imobil proprietate privată
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală: construcţii de locuinţe
Destinaţia zonei: – subzona echipamentelor publice dispersate existente.
Art. 1 - UTILIZĂRI ADMISE: - se menţin funcţiunile actuale cu completări şi adaptări în funcţie de necesităţi.
Art. 2 - UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: – extinderile şi schimbările de profil se admit cu condiţia să nu incomodeze prin poluare şi trafic funcţiunile învecinate.
Art. 3 - UTILIZĂRI INTERZISE:- orice alte activităţi care nu corespund caracterului zonei şi prin aceasta prezintă riscul îndepărtării investitorilor interesaţi; activităţi productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; construcţii provizorii de orice natură; depozitare en gros; depozitări de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; lucrări de terasament de natură să afecteze utilizarea terenurilor învecinate; orice lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea apelor meteorice.
Încadrare în zona de impozitare “D ”, conform H.C.L.nr.715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
Destinaţia zonei: – subzona echipamentelor publice dispersate existente.
Art. 1 - UTILIZĂRI ADMISE: - se menţin funcţiunile actuale cu completări şi adaptări în funcţie de necesităţi.
Art. 2 - UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: – extinderile şi schimbările de profil se admit cu condiţia să nu incomodeze prin poluare şi trafic funcţiunile învecinate.
Art. 3 - UTILIZĂRI INTERZISE:- orice alte activităţi care nu corespund caracterului zonei şi prin aceasta prezintă riscul îndepărtării investitorilor interesaţi; activităţi productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; construcţii provizorii de orice natură; depozitare en gros; depozitări de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; lucrări de terasament de natură să afecteze utilizarea terenurilor învecinate; orice lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea apelor meteorice.
Încadrare în zona de impozitare “D ”, conform H.C.L.nr.715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR = CB1; S = 32 mp;
- în zonă de şes: POT max = 80%, CUT max = 2,4 mp ADC/mp. teren
- în zonă de versanţi construibili (stabili şi consolidaţi):
POT max = 35%, CUT max = 1,0 mp ADC/mp. teren
- în zonă de podiş: POT max= 45%, CUT max = 1,80 mp ADC/mp. teren
Zonă cu dotări tehnico – edilitare.
Art. 4 - Caracteristici ale parcelelor: – se menţin limitele actuale ale diferitelor unităţi.
Art. 5 - Amplasarea clădirilor faţă de aliniament :– extinderea sau reconstrucţia echipamentelor publice izolate se va face cu o retragere de la aliniament de minim 10 metri sau, în cazul fronturilor continue, vor fi dispuse pe aliniament în funcţie de prospectul străzii, de profilul activităţii şi de normele existente; clădirile care alcătuiesc fronturi continue vor avea o adâncime faţă de aliniament care nu va depăşi 20,0 metri (aliniament posterior); pe străzile din zonele protejate se va menţine situaţia existentă de configurare a fronturilor stradale – cu retragere de minim 4,0 metri sau cu dispunere pe aliniament.
Art. 6 - Amplasarea clădirilor faţă de limitele laterale şi posterioare ale parcelelor: – conform P.U.Z. cu următoarele condiţionări: în cazul reconstrucţiei sau extinderii clădirilor publice în regim izolat, acestea se vor retrage de la limitele laterale cu o distanţă egală cu 5 metri; în cazul fronturilor discontinue, în care parcela se învecinează numai pe una dintre limitele laterale cu o clădire având calcan pe limita de proprietate, iar pe cealaltă latură se învecinează cu o clădire retrasă de la limita laterală a parcelei şi având pe faţada laterală ferestre, noua clădire se va alipi de calcanul existent, iar faţă de limita opusă se va retrage obligatoriu la o distanţă egală cu 5 metri; căile care vor alcătui fronturi continue se vor alipi de calcanele clădirilor învecinate dispuse pe limitele laterale ale parcelelor până la o distanţă de maxim 20,0 metri de la aliniament; clădirile se vor retrage faţă de limita posterioară a parcelei la minim 5,0 metri.
Art. 7 - Amplasarea clădirilor unele faţă de altele pe aceeaşi parcelă: – conform P.U.Z. cu următoarele comdiţionări: clădirile vor respecta între ele distanţe egale cu jumătate din înălţimea la cornişe a celei mai înalte dintre ele dar nu mai puţin de 6,0 metri; distanţa se poate reduce la jumătate din înălţime dar nu mai puţin de 4,0 metri numai în cazul în care faţadele prezintă
Art. 8 - Circulaţii şi accese: – conform PUZ cu următoarele condiţionări: parcela este construibilă numai dacă are asigurat un acces carosabil de minim 3,0 metri lăţime dintr-o circulaţie publică; în toate cazurile este obligatorie asigurarea accesului în clădirile publice a persoanelor cu dificultăţi de deplasare.
Art. 9 - Staţionarea autovehicolelor: – conforn P.U.Z., cu următoarele condiţionări: staţionarea autovehiculelor se admite numai în interiorul parcelei , locurile de parcare se dimensionează conform normelor specificve şi se dispun în construcţii supra/subterane sau în parcaje amenajate la sol care vor fi plantate cu minim un arbore la 4 maşini şi vor fi înconjurate cu gard viu de 1,20 m înălţime ; în cazul în care nu se pot asigura în limitele parcelei locurile de parcare normate , se va demonstra ( prin prezentarea formelor legale) amenajarea pe un alt amplasament a unui parcaj propriu sau în cooperare ori concesionarea locurilor necesare într-un parcaj colectiv; aceste parcaje vor fi situate la distanţa de maxim 250 metri .
Art.10 - Înălţimea maximă admisibilă a clădirilor: – se admit înălţimi maxime în planul aliniamentului de P+6 pe străzile cu 4 fire de circulaţie şi P+3 pe străzile cu 2 fire de circulaţie; nu se limitează înălţimea maximă admisibilă, dar în cazul în care înălţimea clădirii depăşeşte distanţa dintre aliniamente va fi retrasă cu minim 4,0 metri; conform PUZ şi cu respectarea avizului autorităţii aeronautice privind condiţiile impuse de culoarului de zbor; pentru asigurarea coerenţei imaginii cadrului construit, înălţimea clădirilor de pe o stradă principală cu fronturi continue sau discontinue se va întoarce şi pe străzile secundare care debusează în aceasta pe o lungime de 50,0 metri pe străzile de 4 fire de circulaţie şi pe o lungime de 25 metri pe străzle cu două fire de circulaţie sau cu unul singur ; în acest spaţiu se rcomandă racordarea în trepte a înălţimii clădirilor de pe strada considerată principală cu înălţimea clădirilor de pe strada secundară dacă diferenţa dintre acestea este mai mare de două niveluri.
Art. 11 - Aspectul exterior al clădirilor: – conform PUZ cu următoarele condiţionări: aspectul exterior al clădirilor va ţine seama de caracterul general al zonei şi de arhitectura clădirilor din vecinătate cu care se află în relaţii de co-vizibilitate; aspectul clădirilor va fi subordonat cerinţelor specifice unei diversităţi de funcţiuni şi exprimării prestigiului investiţiei
Art. 12 - Condiţii de echipare edilitară: – toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice; se va asigura racordarea la sistemele moderne de telecomunicaţii bazate pe cablu din fire optice; se interzice dispunerea antenelor TV-satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi dispunerea vizibilă a cablurilor TV.
Art. 13 - Spaţii libere şi spaţii plantate: – se vor identifica, păstra şi proteja în timpul executării construcţiilor, arborii importanţi existenţi, având peste 4 metri înălţime şi diametrul tulpinii peste 15 metri; în cazul tăierii unui arbore se vor planta în schimb alţi 5 arbori în perimetrul operaţiunii urbanistice; spaţiile neconstruite şi neocupate de accese şi trotuare de gardă vor fi înierbate şi plantate cu un arbore la fiecare 100 mp; pentru îmbunătăţirea microclimatului şi pentru protecţia construcţiilor se va evita impermeabilizarea terenului peste minimum necesar pentru accese; în zonele de versanţi se va apela la consultări de specialitate pentru plantarea acelor specii care favorizează stabilizarea terenului.
Art. 14 - Împrejmuiri: – gardurile spre stradă vor fi transparente, vor avea înălţimea de maxim 2,20 metri, vor avea un soclu de circa 0.30 metri şi vor putea fi dublate de gard viu.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 cu modificările şi completările ulterioare, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2.Se solicita schimbarea locuintei in spatiu comercial fara modificari constructive.
In conformitate cu reglementările Ordinului nr. 839 din 12.10 2009,pentru aprobarea "Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50 /1991 privind autorizarea execuţiei lucrărilor de construcţii", Art. 18, pct (3) dacă în vederea schimbării destinaţiei unor spaţii interioare existente astfel cum este definită în anexa 2 la Lege, nu se realizaează lucrări de construcţii pentru care legea prevede emiterea unei autorizaţii de construire, nu este necesară emiterea acestui act (Autorizaţia de construire).
3. Schimbarea destinatiei se incadreaza in pct.2 - regimul economic art.2 utilizari admise cu conditionari.
4.Schimbarea destinatiei se va incadra in prevederile legislatiei in vigoare.
5. Se vor obtine aviz sanatate publica, aviz PSI, acord vecini pentru noua destinatie si pentru functionare şi avizul Ministerul Culturii. Directia Judeteana pentru Cultura si Patrimoniul Cultural Cluj.
6.Se vor respecta prevederile art.16 din HCL nr.130/17.03.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea, autorizarea si amplasarea de mijloce de publicitate pe raza municipiului Cluj-Napoca.
6. Pentru amplasare firma luminoasă se va obţine AC cu respectarea HCL 130/2009.
- în zonă de şes: POT max = 80%, CUT max = 2,4 mp ADC/mp. teren
- în zonă de versanţi construibili (stabili şi consolidaţi):
POT max = 35%, CUT max = 1,0 mp ADC/mp. teren
- în zonă de podiş: POT max= 45%, CUT max = 1,80 mp ADC/mp. teren
Zonă cu dotări tehnico – edilitare.
Art. 4 - Caracteristici ale parcelelor: – se menţin limitele actuale ale diferitelor unităţi.
Art. 5 - Amplasarea clădirilor faţă de aliniament :– extinderea sau reconstrucţia echipamentelor publice izolate se va face cu o retragere de la aliniament de minim 10 metri sau, în cazul fronturilor continue, vor fi dispuse pe aliniament în funcţie de prospectul străzii, de profilul activităţii şi de normele existente; clădirile care alcătuiesc fronturi continue vor avea o adâncime faţă de aliniament care nu va depăşi 20,0 metri (aliniament posterior); pe străzile din zonele protejate se va menţine situaţia existentă de configurare a fronturilor stradale – cu retragere de minim 4,0 metri sau cu dispunere pe aliniament.
Art. 6 - Amplasarea clădirilor faţă de limitele laterale şi posterioare ale parcelelor: – conform P.U.Z. cu următoarele condiţionări: în cazul reconstrucţiei sau extinderii clădirilor publice în regim izolat, acestea se vor retrage de la limitele laterale cu o distanţă egală cu 5 metri; în cazul fronturilor discontinue, în care parcela se învecinează numai pe una dintre limitele laterale cu o clădire având calcan pe limita de proprietate, iar pe cealaltă latură se învecinează cu o clădire retrasă de la limita laterală a parcelei şi având pe faţada laterală ferestre, noua clădire se va alipi de calcanul existent, iar faţă de limita opusă se va retrage obligatoriu la o distanţă egală cu 5 metri; căile care vor alcătui fronturi continue se vor alipi de calcanele clădirilor învecinate dispuse pe limitele laterale ale parcelelor până la o distanţă de maxim 20,0 metri de la aliniament; clădirile se vor retrage faţă de limita posterioară a parcelei la minim 5,0 metri.
Art. 7 - Amplasarea clădirilor unele faţă de altele pe aceeaşi parcelă: – conform P.U.Z. cu următoarele comdiţionări: clădirile vor respecta între ele distanţe egale cu jumătate din înălţimea la cornişe a celei mai înalte dintre ele dar nu mai puţin de 6,0 metri; distanţa se poate reduce la jumătate din înălţime dar nu mai puţin de 4,0 metri numai în cazul în care faţadele prezintă
Art. 8 - Circulaţii şi accese: – conform PUZ cu următoarele condiţionări: parcela este construibilă numai dacă are asigurat un acces carosabil de minim 3,0 metri lăţime dintr-o circulaţie publică; în toate cazurile este obligatorie asigurarea accesului în clădirile publice a persoanelor cu dificultăţi de deplasare.
Art. 9 - Staţionarea autovehicolelor: – conforn P.U.Z., cu următoarele condiţionări: staţionarea autovehiculelor se admite numai în interiorul parcelei , locurile de parcare se dimensionează conform normelor specificve şi se dispun în construcţii supra/subterane sau în parcaje amenajate la sol care vor fi plantate cu minim un arbore la 4 maşini şi vor fi înconjurate cu gard viu de 1,20 m înălţime ; în cazul în care nu se pot asigura în limitele parcelei locurile de parcare normate , se va demonstra ( prin prezentarea formelor legale) amenajarea pe un alt amplasament a unui parcaj propriu sau în cooperare ori concesionarea locurilor necesare într-un parcaj colectiv; aceste parcaje vor fi situate la distanţa de maxim 250 metri .
Art.10 - Înălţimea maximă admisibilă a clădirilor: – se admit înălţimi maxime în planul aliniamentului de P+6 pe străzile cu 4 fire de circulaţie şi P+3 pe străzile cu 2 fire de circulaţie; nu se limitează înălţimea maximă admisibilă, dar în cazul în care înălţimea clădirii depăşeşte distanţa dintre aliniamente va fi retrasă cu minim 4,0 metri; conform PUZ şi cu respectarea avizului autorităţii aeronautice privind condiţiile impuse de culoarului de zbor; pentru asigurarea coerenţei imaginii cadrului construit, înălţimea clădirilor de pe o stradă principală cu fronturi continue sau discontinue se va întoarce şi pe străzile secundare care debusează în aceasta pe o lungime de 50,0 metri pe străzile de 4 fire de circulaţie şi pe o lungime de 25 metri pe străzle cu două fire de circulaţie sau cu unul singur ; în acest spaţiu se rcomandă racordarea în trepte a înălţimii clădirilor de pe strada considerată principală cu înălţimea clădirilor de pe strada secundară dacă diferenţa dintre acestea este mai mare de două niveluri.
Art. 11 - Aspectul exterior al clădirilor: – conform PUZ cu următoarele condiţionări: aspectul exterior al clădirilor va ţine seama de caracterul general al zonei şi de arhitectura clădirilor din vecinătate cu care se află în relaţii de co-vizibilitate; aspectul clădirilor va fi subordonat cerinţelor specifice unei diversităţi de funcţiuni şi exprimării prestigiului investiţiei
Art. 12 - Condiţii de echipare edilitară: – toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice; se va asigura racordarea la sistemele moderne de telecomunicaţii bazate pe cablu din fire optice; se interzice dispunerea antenelor TV-satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi dispunerea vizibilă a cablurilor TV.
Art. 13 - Spaţii libere şi spaţii plantate: – se vor identifica, păstra şi proteja în timpul executării construcţiilor, arborii importanţi existenţi, având peste 4 metri înălţime şi diametrul tulpinii peste 15 metri; în cazul tăierii unui arbore se vor planta în schimb alţi 5 arbori în perimetrul operaţiunii urbanistice; spaţiile neconstruite şi neocupate de accese şi trotuare de gardă vor fi înierbate şi plantate cu un arbore la fiecare 100 mp; pentru îmbunătăţirea microclimatului şi pentru protecţia construcţiilor se va evita impermeabilizarea terenului peste minimum necesar pentru accese; în zonele de versanţi se va apela la consultări de specialitate pentru plantarea acelor specii care favorizează stabilizarea terenului.
Art. 14 - Împrejmuiri: – gardurile spre stradă vor fi transparente, vor avea înălţimea de maxim 2,20 metri, vor avea un soclu de circa 0.30 metri şi vor putea fi dublate de gard viu.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 cu modificările şi completările ulterioare, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2.Se solicita schimbarea locuintei in spatiu comercial fara modificari constructive.
In conformitate cu reglementările Ordinului nr. 839 din 12.10 2009,pentru aprobarea "Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50 /1991 privind autorizarea execuţiei lucrărilor de construcţii", Art. 18, pct (3) dacă în vederea schimbării destinaţiei unor spaţii interioare existente astfel cum este definită în anexa 2 la Lege, nu se realizaează lucrări de construcţii pentru care legea prevede emiterea unei autorizaţii de construire, nu este necesară emiterea acestui act (Autorizaţia de construire).
3. Schimbarea destinatiei se incadreaza in pct.2 - regimul economic art.2 utilizari admise cu conditionari.
4.Schimbarea destinatiei se va incadra in prevederile legislatiei in vigoare.
5. Se vor obtine aviz sanatate publica, aviz PSI, acord vecini pentru noua destinatie si pentru functionare şi avizul Ministerul Culturii. Directia Judeteana pentru Cultura si Patrimoniul Cultural Cluj.
6.Se vor respecta prevederile art.16 din HCL nr.130/17.03.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea, autorizarea si amplasarea de mijloce de publicitate pe raza municipiului Cluj-Napoca.
6. Pentru amplasare firma luminoasă se va obţine AC cu respectarea HCL 130/2009.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:
- gaze naturale:
- canalizare:
- telefonizare:
- alimentare cu energie electrică:
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Studii de specialitate: - actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Tarmure
Kudor Maria/15.10.2013
Kudor Maria/15.10.2013
15.10.2013
5 lei
7.060.331
10.10.2013