informativ
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Carpenului, nr. fn
294668
3359/2
plan de situaţie
337369
15.10.2013
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009

În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ

1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara zonelor de protecţie a valorilor urbanistice şi arhitecturale. Imobil aflat in proprietate privată.

2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: fânaţ
DESTINAŢIA ZONEI: zona dotărilor turistice.
Funcţiunea predominantă a zonei este turismul de o zi sau de sfârşit de săptămână, completat de alimentaţie publică , comerţ şi servicii. Zone specifice pădurilor-parc în care vizitatorii să găsească amenajări care să le asigure petrecerea agreabilă în timpul liber şi mai ales să poată lua masa în aer liber în condiţii civilizate. Totodată, prin amenajarea acestor zone se va evita pericolul incendiilor în pădure. Pentru dezvoltarea funcţiei turistice s-a propus menţinerea şi dezvoltarea campingului existent. Se va elabora P.U.D. în scopul rezolvării problemelor de echipare tehnico-edilitară, a dispunerii aleilor de circulaţie, parcare şi a spaţiilor verzi.
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: amenajări de teren pentru asigurarea locurilor destinate întinderii corturilor şi parcării autoturismelor, alei şi plantaţii decorative sau de protecţie, grupuri sanitare, bucătărie în aer liber, puncte comerciale (alimente, artizanat, cosmetice) în chioşcuri, lucrări edilitare aferente campingului Utilizări admise: campinguri, zone specifice pădurilor-parc în care vizitatorii să găsească amenajări care să le asigure petrecerea agreabilă a timpului liber şi mai ales să poată lua masa în aer liber în condiţii civilizate.
Art. 1 a Utilizări admise în zona cu amenajări specifice unei păduri-parc:
- construcţii cu caracter turistic (cabane, restaurante etc.)
- locuri pentru făcut focul în scopul pregătirii mesei
- mese şi bănci acoperite sau în aer liber
- adăposturi de ploaie
- terenuri de joacă
- grupuri sanitare, puncte gunoi
- parcări
Art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: amplasarea construcţiilor în zonele împădurite se va face numai cu aprobarea Inspectoratului Teritorial de Regim Silvic şi de Vânătoare (fost Inspectoratul Silvic).
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: orice construcţie sau amenajare care ar deranja cadrul natural sau ar periclita funcţionarea corectă a zonei.
În zona dotărilor turistice nu există posibilităţi de mărire a coeficientului de utilizare a terenurilor.

Încadrat în zona de impozitare “D” conform H.C.L. 715/2000 şi H.C.L. nr.209/2003.

3. REGIM TEHNIC
UTR 22,- conf. PUZ Făget .
POT max = 20 % pt. zonele de păşune şi fânaţ, conf. H.C.L.nr. 349/2006
POT max = 5 % pentru zonele de pădure, conform H.C.L.nr. 349/2006
CUT max = 0,6
Zonă dotată parţial cu reţele tehnico-edilitare
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: Atât pentru camping cât şi pentru alte amenajări turistice se vor elabora planuri urbanistice de detaliu (P.U.D.) în cadrul cărora se va rezolva accesul, dispunerea locurilor de campare şi parcare, alei pentru circulaţie, sistematizarea verticală, concomitent cu echiparea edilitară. Spaţiile verzi vor fi astfel proiectate şi executate încât să asigure naturaleţe peisajului. Spaţiile amenajate pentru depozitarea gunoaielor vor fi marcate prin garduri vii.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: conform P.U.D. cu respectarea distanţei minime de 4,0 metri. (vezi NOTA).
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE: conf P.U.D. cu respectarea distanţei minime de jumătate din înălţimea la cornişă, dar nu mai puţin de 3,0 metri.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEAŞI PARCELĂ : conf. P.U.D. cu respectarea distanţei minime de H cornişă/2 , dar nu mai puţin de 4,0 metri.
Art. 8 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: parcelele sunt construibile numai dacă au acces direct la un drum public sau prin drept de servitute cu o lăţime minimă de min. 3 m.
Art. 9 SAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: vehicolele vor staţiona numai în interiorul parcelei, iar pentru vizitatori se vor prevedea parcări suplimentare;
Art. 10 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ: P+E+M.
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: se va armoniza cu funcţiunea zonei şi cadrul natural înconjurător.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARE: construcţiile vor fi racordate la reţeaua publică de apă-canal-electrică-gaze.
ART. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: conf. P.U.D.
ART. 14 IMPREJMUIRI: conf.P.U.D.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 cu modificările şi completările ulterioare, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. certificatul de urbanism nu s-a putut emite în scopul solicitat construire locuinşă familială D+P+E deoarece nu sunt respectate prevederile art. 1, pct 2 din regulament cu privire la destinaţia zonei.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.

În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
  1. certificatul de urbanism;
  2. dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
  3. documentaţia tehnică - D.T., după caz:
    • D.T.A.C.
    • D.T.A.D.
    • D.T.O.E.
  4. avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
    Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
    • alimentare cu apa:
    • gaze naturale:
    • canalizare:
    • telefonizare:
    • alimentare cu energie electrică:
    • salubritate:
    • alimentare cu energie termică:
    • transport urban:

    Avize şi acorduri privind:
    • securitatea la incendiu:
    • protecţia civilă:
    • sănătatea populaţiei:

    Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
    Studii de specialitate:
  5. actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
  6. dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.
EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Tarmure
Kudor Maria/18.10.2013
Kudor Maria/18.10.2013
18.10.2013
9 lei
7.131.882
15.10.2013