construire imobil de locuinte colectiive conform HCL aprobat cu nr. 317/15.07.2008
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Cale Turzii, nr. f.n.
270750, 294462, 294460
6871/3, topo 12875/2/2/3/2, 12876/2/3/2, 12876/2/3/2, 12876/4/1//2, 12876/5/1/2, 12876/5/1/2, 12876/6/1/2, 12876/3/1/2, ,12875/2/2/3/3, 12876/1/3/3, 12876/2/3/3, 12876/4/1/3, 12876/5/1/3, 12876/6/1/3, 12876/3/1/3, 12876/3/1/3,
plan de incadrare in zona si plan de situatie
330073
09.10.2013
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
Imobil in proprietate particulara.
Imobil in proprietate particulara.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: arabil.
DESTINAŢIA ZONEI - conform PUZ: zonă cu caracter comercial şi de servicii, locuinţe individuale cu crearea unei perdele verzi între aceste două funcţiuni.
UTILIZĂRI ADMISE: construcţii pentru sănătate şi îngrijire corporală; construcţii şi spaţii pentru învăţământ; parcaje la sol sau în subsol; locuinţe individuale sau colective; locuinţe de serviciu; locuinţe care include spaţii pentru profesiuni liberale; dotări aferente locuinţelor; drumuri, alei, amenajări exterioare.
UTILIZĂRI INTERZISE:orice tip de activitate poluantă, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; depozitări de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; depozitarea pentru vânzare a unor cantităţi mari de substanţe inflamabile sau toxice; lucrări de terasament de natură să afecteze amenajările din spaţiile publice şi construcţiile de pe parcelele adiacente sau care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea apelor meteorice.
Încadrare în zona de impozitare 'C', conform H.C.L. nr. 715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
DESTINAŢIA ZONEI - conform PUZ: zonă cu caracter comercial şi de servicii, locuinţe individuale cu crearea unei perdele verzi între aceste două funcţiuni.
UTILIZĂRI ADMISE: construcţii pentru sănătate şi îngrijire corporală; construcţii şi spaţii pentru învăţământ; parcaje la sol sau în subsol; locuinţe individuale sau colective; locuinţe de serviciu; locuinţe care include spaţii pentru profesiuni liberale; dotări aferente locuinţelor; drumuri, alei, amenajări exterioare.
UTILIZĂRI INTERZISE:orice tip de activitate poluantă, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; depozitări de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; depozitarea pentru vânzare a unor cantităţi mari de substanţe inflamabile sau toxice; lucrări de terasament de natură să afecteze amenajările din spaţiile publice şi construcţiile de pe parcelele adiacente sau care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea apelor meteorice.
Încadrare în zona de impozitare 'C', conform H.C.L. nr. 715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR = Z3, conf. PUZ; S = 21968,00 mp;
pentru industrie: POT = 50%; CUT = 1,5
pentru servicii: POT = 40%; CUT = 2,4
pentru locuinţe P+3...8E: POT = 20%; CUT = 2,0
pentru locuinţe P+1E: POT = 30%; CUT = 1,0
pentru locuinţe cu dotări. POT = 40%; CUT = 3,0
Zonă cu dotări tehnico - edilitare.
REGIMUL DE ALINIERE:
- Construcţiile vor respecta următoarele condiţii de aliniere:
- faţă de Calea Turzii retragerea minimă este de 10 metri de la stradă;
- faţă de aleea din str. Miko Imre : minim 4,00 m - conform PUD
- faţă de una din limitele laterale, retragerea va fi de minim 3 metri;
- faţă de limita din spate a parcelelor se va păstra o distanţă de minim 5 metri.
REGIMUL DE ÎNĂLŢIME:
- Regimul de înălţime maxim propus pentru zona studiată este de P+8, fără restricţie privind numărul de nivele din subsol. În funcţie de utilizarea propusă, limitele maxime ale regimului de înălţime sunt: industrie mică nepoluantă: 3 nivele (S+P+1); servicii şi dotări: 6 nivele (2S+P+4); sănătate: 5 nivele (S+P+3); învăţământ: 4 nivele (S+P+2); locuinţe: 10 nivele (S+P+8).
ECHIPAREA CU UTILITĂŢI:
- Toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice. Se va asigura în mod special evacuarea rapidă şi captarea apelor meteorice la reţeaua de canalizare. Toate noile branşamente pentru electricitate şi telefonie vor fi realizate îngropat. Se interzice dispunerea antenelor TV satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi de recomandă evitarea dispunerii vizibile a claburilor CATV.
STAŢIONAREA AUTO:
- se admite numai în interiorul parcelei, în afara circulaţiilor publice.
Plantaţii: Sunt propuse spaţii verzi pentru a satisface norma minimă de 3 mp/locuitor în cazul locuinţelor colective sau de minim 15% din suprafaţa lotului pentru celelalte funcţiuni. Pentru funcţiuni altele decât locuirea se vor prevedea obligatoriu perdele de protecţie spre locuinţe sau parcele neconstruite de cel puţin două rânduri de conifere, dintre care un rând să fie de talie medie sau mare (pin, brad, molift).
ÎMPREJMUIRILE:
- Spre stradă se vor executa împrejmuiri cu soclu de cel mult 50 cm înălţime, stâlpi cu travee minimă de 2,00 metri şi panouri transparente sau semitransparente. Spre limitele laterale se vor executa împrejmuiri care nu vor depăşi 3,00 metri înălţime, în afara cazurilor în care sunt necesare înălţimi mai mari şi ca ziduri de protecţie sau sprijin.
NOTA:
1. Se vor respecta HG nr. 525/1996 republicată, Legea nr. 350/2001 actualizată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT, conform Legii nr. 350/2001 actualizată.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L. nr. 539/2006 .
7. Amplasamentul dvs. a fost studiat in PUD "Imobil de locuinte colective S+P+4E+5R - str. Miko Imre f.n.- beneficiar Terracasa Grup" aprobat cu HCL nr. 317/15.07.2008 prin care s-a reglementat accesul la parcela din strada Miko Imre (strada "C" in PUZ Matrix) pe o alee carosabila de 6,00 m si trotuar de 1,50 m, modalitatea de organizare a parcarilor in incinta si distantele fata de limitele laterale.
8. In vederea autorizarii se va prezenta planul de amenajari exterioare a parcelei, conform HCL nr. 96/22.03.2011 in corelare cu plansa de reglementari vizata CTATU nr. 604389/9941/23.04.2008.
9. Fundaţia porţilor şi a împrejmuirii se va executa excentric, numai pe terenul proprietate, fără afectarea domeniului public sau privat.
pentru industrie: POT = 50%; CUT = 1,5
pentru servicii: POT = 40%; CUT = 2,4
pentru locuinţe P+3...8E: POT = 20%; CUT = 2,0
pentru locuinţe P+1E: POT = 30%; CUT = 1,0
pentru locuinţe cu dotări. POT = 40%; CUT = 3,0
Zonă cu dotări tehnico - edilitare.
REGIMUL DE ALINIERE:
- Construcţiile vor respecta următoarele condiţii de aliniere:
- faţă de Calea Turzii retragerea minimă este de 10 metri de la stradă;
- faţă de aleea din str. Miko Imre : minim 4,00 m - conform PUD
- faţă de una din limitele laterale, retragerea va fi de minim 3 metri;
- faţă de limita din spate a parcelelor se va păstra o distanţă de minim 5 metri.
REGIMUL DE ÎNĂLŢIME:
- Regimul de înălţime maxim propus pentru zona studiată este de P+8, fără restricţie privind numărul de nivele din subsol. În funcţie de utilizarea propusă, limitele maxime ale regimului de înălţime sunt: industrie mică nepoluantă: 3 nivele (S+P+1); servicii şi dotări: 6 nivele (2S+P+4); sănătate: 5 nivele (S+P+3); învăţământ: 4 nivele (S+P+2); locuinţe: 10 nivele (S+P+8).
ECHIPAREA CU UTILITĂŢI:
- Toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice. Se va asigura în mod special evacuarea rapidă şi captarea apelor meteorice la reţeaua de canalizare. Toate noile branşamente pentru electricitate şi telefonie vor fi realizate îngropat. Se interzice dispunerea antenelor TV satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi de recomandă evitarea dispunerii vizibile a claburilor CATV.
STAŢIONAREA AUTO:
- se admite numai în interiorul parcelei, în afara circulaţiilor publice.
Plantaţii: Sunt propuse spaţii verzi pentru a satisface norma minimă de 3 mp/locuitor în cazul locuinţelor colective sau de minim 15% din suprafaţa lotului pentru celelalte funcţiuni. Pentru funcţiuni altele decât locuirea se vor prevedea obligatoriu perdele de protecţie spre locuinţe sau parcele neconstruite de cel puţin două rânduri de conifere, dintre care un rând să fie de talie medie sau mare (pin, brad, molift).
ÎMPREJMUIRILE:
- Spre stradă se vor executa împrejmuiri cu soclu de cel mult 50 cm înălţime, stâlpi cu travee minimă de 2,00 metri şi panouri transparente sau semitransparente. Spre limitele laterale se vor executa împrejmuiri care nu vor depăşi 3,00 metri înălţime, în afara cazurilor în care sunt necesare înălţimi mai mari şi ca ziduri de protecţie sau sprijin.
NOTA:
1. Se vor respecta HG nr. 525/1996 republicată, Legea nr. 350/2001 actualizată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT, conform Legii nr. 350/2001 actualizată.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L. nr. 539/2006 .
7. Amplasamentul dvs. a fost studiat in PUD "Imobil de locuinte colective S+P+4E+5R - str. Miko Imre f.n.- beneficiar Terracasa Grup" aprobat cu HCL nr. 317/15.07.2008 prin care s-a reglementat accesul la parcela din strada Miko Imre (strada "C" in PUZ Matrix) pe o alee carosabila de 6,00 m si trotuar de 1,50 m, modalitatea de organizare a parcarilor in incinta si distantele fata de limitele laterale.
8. In vederea autorizarii se va prezenta planul de amenajari exterioare a parcelei, conform HCL nr. 96/22.03.2011 in corelare cu plansa de reglementari vizata CTATU nr. 604389/9941/23.04.2008.
9. Fundaţia porţilor şi a împrejmuirii se va executa excentric, numai pe terenul proprietate, fără afectarea domeniului public sau privat.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:x
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:x
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Alte avize/acorduri:- H.C.L. nr. 317/15.07.2008 pentru P.U.D.
- Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare
Studii de specialitate:- documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
- plan reglementari P.U.D. cu viza secretariat C.T.A.T.U.
- studiu geotehnic - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
- pentru autorizatia de construire
- pentru foraje geo
- pentru organizare santier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
- pentru foraje geo
- pentru organizare santier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Tarmure
Ramona Florea
Ramona Florea
23.10.2013
23,68 lei
7210508
09.10.2013