construire ansamblu imobile cu functiuni mixte, amenajare drumuri de acces, extindere retele de utilitati, imprejmuire, amenajari exterioare, racorduri si bransamente la utilitati, operatiuni notariale (comasare parcele si dezmembrare pentru drum), organizare de santier conf. PUZ aprobat cu HCL nr. 336/2015 – vezi pct. 4 Regim de actualizare si Nota
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Strada Frunzisului, nr. fn
309358; 318308; 319141; 319277; 252657
309358; 318308; 319141; 319277; 252657
309358; 318308; 319141; 319277; 252657
309358; 318308; 319141; 319277; 252657 (CF vechi 176137); 259218 (CF vechi 148438, top. 22112/2); 270525 (CF vechi 149125, cad vechi 22113/2); 259167 (CF vechi 156825, cad vechi 7318); 320478; 318254; 319271; 319270; 318248; 318776; 261573 (CF vechi 183781, cad vechi 21779); 261231 (CF vechi 143307, cad vechi 20915); 319276; 319226; 319643, numar topografic/cadastral 309358; 318308; 319141; 319277; 17672; 259218; 270525; 259167; 320478; 318254; 319271; 319270; 318248; 318776; 261573; 261231; 319276; 319226; 319643 sau identificat prin plan de incadrare in zona, plan de situatie.
353005
17.08.2016
493/22.12.2014 si HCL nr. 118/01.04.2015
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobile situate în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural-urbanistice.
Imobile în co/proprietate privata.
SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
Imobilul este grevat de doua servituti de utilitate publica: str. Frunzisului si strada de legatura cu centura ocolitoare sud a municipiului cu profil tip II.K.1 – 23 m conf. Plan Reglementari aferent PUG 2014 si anexa 6.
Imobilul este situat in zona cu risc mare/foarte mare de alunecari de teren (expertiza gotehnica pe un teritoriu relevant determinat de expert).
Imobil situat in zona I de SERVITUTE AERONAUTICA Hmax=35m.
Imobile în co/proprietate privata.
SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
Imobilul este grevat de doua servituti de utilitate publica: str. Frunzisului si strada de legatura cu centura ocolitoare sud a municipiului cu profil tip II.K.1 – 23 m conf. Plan Reglementari aferent PUG 2014 si anexa 6.
Imobilul este situat in zona cu risc mare/foarte mare de alunecari de teren (expertiza gotehnica pe un teritoriu relevant determinat de expert).
Imobil situat in zona I de SERVITUTE AERONAUTICA Hmax=35m.
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală – teren si AC nr. 1541/28.12.2015 emisa in scopul „construire magazin comercial, imprejmuire si amenajari exterioare„ amplasat pe str. Frunzisului nr. 87-89;
Imobilul este incadrat partial in UTR = UM3, partial in UTR = ULi/c, partial in UTR = ULc, partial in UTR= UEmm, partial in UTR= Em si partial in UTR= Vpr
Imobilul este incadrat partial in UTR = UM3, partial in UTR = ULi/c, partial in UTR = ULc, partial in UTR= UEmm, partial in UTR= Em si partial in UTR= Vpr
3. REGIM TEHNIC
S = 62204 mp
regim tehnic prea lung -nu se poate salva in INFOCET
4. REGIMUL DE ACTUALIZARE / MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE:
4.1 Terenul dvs a fost studiat în „PUZ – str. Frunzisului aprobat prin HCL nr. 336/22.09.2015 iar prin PUZ s-au stabilit reglementari si indici urbanistici dupa cum urmeaza:
UTR H5*=subzona mixta cu cladiri inalte, avand regim de construire continuu sau discontinuu, cu destinatie preponderent de locuire, cu posibilitatea de realizare de spatii comerciale, servicii si birouri, cu inaltimi de maxim 3S/D+P+M+14E+etaj retras
Indicatorii urbanistici: POTmax=30% si CUT max=2,0 ADC/mp.teren
Cladirile vor fi retrase cu 6,0 m de la aliniament, cu 9,0 m fata de limitele posterioare si cu 4,5 m fata de limitele laterale.
4.2 Conf. prevederilor HCL nr. 336/2015 art. 4 Organizarea circulatiei revine in sarcina investitorului, conf. hotarararii Comisiei Municipale de Sistematizarea Circulatiei nr. 182817/446/12.05.2015: Terenurile pe care vor fi realizate sensul giratoriu, strada de legatura cu centura de ocolire sud a municipiului Cluj-Napoca conf. PUG, precum si cel necesar pentru largirea str. Frunzisului vor fi donate cu drumurile construite pana la stratul de uzura, pana la momentul eliberarii certificatului de atestare a edificarii constructiei pentru investitiile care fac obiectul P.U.Z.
4.3 Conf. prevederilor HCL nr. 336/2015 art. 5 perioada de valabilitate a documentatiei de urbanism este de trei ani de la aprobare.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Prezentul regulament cu anexele şi planşele aferente se pot vizualiza pe site-ul www.primăriaclujnapoca.ro la secţiunea “Informaţii publice” - “Urbanism” - “Proiect PUG”,
3. D.T.A.C. se va întocmi, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
4. D.T.A.C. se va prezenta in 2 ex cu semnaturi , stampile si tabelul cu indicatori , in original
Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT.
5. Avizele si acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta in original si in copie.
6. În conformitate cu H.C.L. nr. 360/26.08.2008, în vederea emiterii autorizaţiei de construire pentru amplasamentele care impun regularizare sau trasare de circulaţii se va întocmi un proces verbal de lucrări în teren, însoţit de documentaţie foto, cu marcarea limitei terenului alocat pentru regularizarea sau trasarea circulaţiilor, faţă de terenul rămas pentru construire - în prezenţa reprezentanţiilor Primăriei, a beneficiarului, a proiectantului şi a specialistului topometrist care a întocmit documentaţia de dezmembrare a suprafeţelor susmenţionate. Totodată se va stabili cota + 0.00 ce va fi luată în considerare ca referinţă pentru cotele de nivel ale clădirii şi ale terenului amenajat.
7. Lucrarile de construire drumuri de acces, extinderi retele de utilitati (apa, canalizare, gaze naturale, electrice, telefonie), racorduri și branșamente,vor incepe numai dupa obtinerea autorizatiei de spargere. Dupa terminarea lucrarilor, terenul se va aduce la starea initiala (refacere pavaje trotuare, refacere îmbrăcăminte rutieră).
8. Conform HG nr. 490/11.05.2011 privind completarea regulamentului general de urbanism, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 525/1996, lucrarile de alimentare cu energie electrica se vor realiza subteran.
9. Fundaţia porţilor şi a împrejmuirii se va executa excentric, numai pe terenul proprietate, fără afectarea domeniului public sau privat. Imprejmuirea va respecta profilul celor doua servituti de utilitate publica: str. Frunzisului si strada de legatura cu centura ocolitoare sud a municipiului cu profil tip II.K.1 – 23 m conf. Plan Reglementari aferent PUG 2014 si anexa 6
10. Premergator autorizarii vor fi reglementate adresele postale – adeverinte eliberate de Serviciul Urbanism.
11. Documentatiile Tehnice pentru Organizarea Executiei lucrarilor vor cuprinde in mod obligatoriu, pe langa toate elementele prevazute de legislatia in vigoare si urmatoarele elemente referitoare la organizarea de santier dupa cum urmeaza:
-imprejmuirea corespunzatoare a organizarii de santier
-amenajarea rampei de spalare care trebuie sa fie compusa din platforma betonata cu racord la
canalizare sau fosa septica si pompa de apa sub presiune
-amenajarea unui drum pietruit de la rampa de spalare la iesirea din santier
-amenajarea unui drum pietruit de acces de la drumul modernizat spre organizarea de santier
-amenajarea unui sistem de colectare a apelor pluviale care sa nu permita antrenarea pamantului si
materialelor in afara organizarii de santier
-asigurarea curateniei in incinta santierelor si in aproprierea acestora
-protejarea cu plasa de protectie a imobilelor la care se executa lucrari
12. Pentru amplasamentul studiat au fost emise: C.U. nr. 5968/30.12.2015, C.U. nr. 3818/14.07.2016, A.C. nr. 1541/28.12.2015 si H.C.L. nr. 336/22.09.2015 aflate in valabilitate.
regim tehnic prea lung -nu se poate salva in INFOCET
4. REGIMUL DE ACTUALIZARE / MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE:
4.1 Terenul dvs a fost studiat în „PUZ – str. Frunzisului aprobat prin HCL nr. 336/22.09.2015 iar prin PUZ s-au stabilit reglementari si indici urbanistici dupa cum urmeaza:
UTR H5*=subzona mixta cu cladiri inalte, avand regim de construire continuu sau discontinuu, cu destinatie preponderent de locuire, cu posibilitatea de realizare de spatii comerciale, servicii si birouri, cu inaltimi de maxim 3S/D+P+M+14E+etaj retras
Indicatorii urbanistici: POTmax=30% si CUT max=2,0 ADC/mp.teren
Cladirile vor fi retrase cu 6,0 m de la aliniament, cu 9,0 m fata de limitele posterioare si cu 4,5 m fata de limitele laterale.
4.2 Conf. prevederilor HCL nr. 336/2015 art. 4 Organizarea circulatiei revine in sarcina investitorului, conf. hotarararii Comisiei Municipale de Sistematizarea Circulatiei nr. 182817/446/12.05.2015: Terenurile pe care vor fi realizate sensul giratoriu, strada de legatura cu centura de ocolire sud a municipiului Cluj-Napoca conf. PUG, precum si cel necesar pentru largirea str. Frunzisului vor fi donate cu drumurile construite pana la stratul de uzura, pana la momentul eliberarii certificatului de atestare a edificarii constructiei pentru investitiile care fac obiectul P.U.Z.
4.3 Conf. prevederilor HCL nr. 336/2015 art. 5 perioada de valabilitate a documentatiei de urbanism este de trei ani de la aprobare.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Prezentul regulament cu anexele şi planşele aferente se pot vizualiza pe site-ul www.primăriaclujnapoca.ro la secţiunea “Informaţii publice” - “Urbanism” - “Proiect PUG”,
3. D.T.A.C. se va întocmi, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
4. D.T.A.C. se va prezenta in 2 ex cu semnaturi , stampile si tabelul cu indicatori , in original
Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT.
5. Avizele si acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta in original si in copie.
6. În conformitate cu H.C.L. nr. 360/26.08.2008, în vederea emiterii autorizaţiei de construire pentru amplasamentele care impun regularizare sau trasare de circulaţii se va întocmi un proces verbal de lucrări în teren, însoţit de documentaţie foto, cu marcarea limitei terenului alocat pentru regularizarea sau trasarea circulaţiilor, faţă de terenul rămas pentru construire - în prezenţa reprezentanţiilor Primăriei, a beneficiarului, a proiectantului şi a specialistului topometrist care a întocmit documentaţia de dezmembrare a suprafeţelor susmenţionate. Totodată se va stabili cota + 0.00 ce va fi luată în considerare ca referinţă pentru cotele de nivel ale clădirii şi ale terenului amenajat.
7. Lucrarile de construire drumuri de acces, extinderi retele de utilitati (apa, canalizare, gaze naturale, electrice, telefonie), racorduri și branșamente,vor incepe numai dupa obtinerea autorizatiei de spargere. Dupa terminarea lucrarilor, terenul se va aduce la starea initiala (refacere pavaje trotuare, refacere îmbrăcăminte rutieră).
8. Conform HG nr. 490/11.05.2011 privind completarea regulamentului general de urbanism, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 525/1996, lucrarile de alimentare cu energie electrica se vor realiza subteran.
9. Fundaţia porţilor şi a împrejmuirii se va executa excentric, numai pe terenul proprietate, fără afectarea domeniului public sau privat. Imprejmuirea va respecta profilul celor doua servituti de utilitate publica: str. Frunzisului si strada de legatura cu centura ocolitoare sud a municipiului cu profil tip II.K.1 – 23 m conf. Plan Reglementari aferent PUG 2014 si anexa 6
10. Premergator autorizarii vor fi reglementate adresele postale – adeverinte eliberate de Serviciul Urbanism.
11. Documentatiile Tehnice pentru Organizarea Executiei lucrarilor vor cuprinde in mod obligatoriu, pe langa toate elementele prevazute de legislatia in vigoare si urmatoarele elemente referitoare la organizarea de santier dupa cum urmeaza:
-imprejmuirea corespunzatoare a organizarii de santier
-amenajarea rampei de spalare care trebuie sa fie compusa din platforma betonata cu racord la
canalizare sau fosa septica si pompa de apa sub presiune
-amenajarea unui drum pietruit de la rampa de spalare la iesirea din santier
-amenajarea unui drum pietruit de acces de la drumul modernizat spre organizarea de santier
-amenajarea unui sistem de colectare a apelor pluviale care sa nu permita antrenarea pamantului si
materialelor in afara organizarii de santier
-asigurarea curateniei in incinta santierelor si in aproprierea acestora
-protejarea cu plasa de protectie a imobilelor la care se executa lucrari
12. Pentru amplasamentul studiat au fost emise: C.U. nr. 5968/30.12.2015, C.U. nr. 3818/14.07.2016, A.C. nr. 1541/28.12.2015 si H.C.L. nr. 336/22.09.2015 aflate in valabilitate.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:x
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:x
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:x
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:Administratia Nationala Apele Romane – Administratia Bazinala de apa Somes Tisa S.G.A. Cluj
HCL nr. 336/22.09.2015 pentru PUZ, avizul C.T.A.T.U. si plan reglementari cu viza secretariat C.T.A.T.U. aferent
Primarie –Direcția Tehnică - Serviciul Siguranţa Circulaţiei Urbane, Reţele Edilitare şi Transport Local; Serviciul Administrare Cai Publice
Primărie - Direcţia Patrimoniului Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii – în cazul în care este afectat domeniul public
Alte avize/acorduri:Cererea pentru AC semnata de catre proprietari
Acord vecini, exprimat în formă autentică pentru construcţii cu alta destinatie decat cea a cladirilor invecinate, conf. Ord. nr.839/2009 art.27 lit. c
Reglementarea juridică a terenurilor afectate şi acordul notarial al tuturor proprietarilor terenurilor afectate; se vor prezenta extrase C.F. în original şi actualizate pentru toate terenurile afectate de lucrari
Plan de situaţie cu suprapunerea traseelor de utilitati propuse, pe planul de carte funciară, cu identificarea tuturor numerelor topografice sau cadastrale afectate de lucrari
Acord SC LIDL Romania Societate in Comandita
Acord Banca Comerciala Feroviara SA
Acord Banca Unicredit Tiriac Bank SA
Acord Banca de Export-Import a Romaniei Eximbank SA
SC CFO Integrator SRL
PENTRU RACORDURI SI BRANSAMENTE:
Avize de amplasament S.C. Electrica S.A., S.C. Compania de Apă Someş S.A., E.ON Gaz, Romtelecom, SC CFO Integrator SRL
Primarie –Direcția Tehnică - Serviciul Siguranţa Circulaţiei Urbane, Reţele Edilitare şi Transport Local; Serviciul Administrare Cai Publice
Primărie - Direcţia Patrimoniului Municipiului şi Evidenţa Proprietăţii – în cazul în care este afectat domeniul public
Aviz tehnic EON GAZ şi solutia de acces
Acord coproprietari conductă - dacă este cazul
Aviz de principiu Compania de Apă Someş SA
Fisa tehnica cu solutia de acces, aprobata de SC Electrica SA
Reglementarea juridica a terenurilor afectate de lucrari si acordul notarial al proprietarilor terenurilor afectate. Se vor prezenta extrase CF pentru toate terenurile afectate
copii dupa autorizatiile de construire AC si planurile de situatie vizate spre neschimbare anexa la AC ale imobilelor
Studii de specialitate:documentaţie topografică cu viza O.C.P.I. însoţită de procesul verbal pentru scopul solicitat
expertiza gotehnica pe un teritoriu relevant determinat de expert
certificat de performanta energetica si studiu privind posibilitatea utilizarii unor sisteme alternative de eficienta ridicata, in functie de fezabilitatea acestora din punct de vedere tehnic, economic si al mediului inconjurator conf. Legii 156/2016 - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
- pentru autorizaţia de construire
- pentru foraje geo
- pentru organizare şantier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta şi contractul cu firma de salubritate care gestionează zona pentru deşeurile provenite din construcţii şi demolări (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
- pentru foraje geo
- pentru organizare şantier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta şi contractul cu firma de salubritate care gestionează zona pentru deşeurile provenite din construcţii şi demolări (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Dorin Bivolaru
Dorin Bivolaru
26.09.2016
26.09.2018
616,39 lei
10993732
17.08.2016
27.09.2017
26.09.2018
După această dată, o nouă prelungire a valabilităţii nu este posibilă, solicitantul urmând să obţină, în condiţiile legii, un alt certificat de urbanism.
07.09.2017
184,91 lei
1869001372
05.09.2017