elaborare PUZ in conditiile Legii 350/2001 actualizata si construire ansamblu mixt (vezi nota)
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Strada Voievodul Gelu
269660
269660
plan deincadrare in zona si plande situatie
38937
31.01.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în inravuilan, înafara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
Imobil coproprietate privata.
Imobil coproprietate privata.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: arabil.
DESTINAŢIA ZONEI: – poli teríari principali .
Art. 1 - UTILIZĂRI ADMISE: – conform PUZ, cu următoarele condiţionări privind profilele admise: servicii avansate manageriale, tehnice şi profesionale; servicii pentru cercetare-dezvoltare; unităţi mici şi mijlocii specializate în activităţi de producţie abstractă şi concretă în domenii de vârf; servicii financiar-bancare şi de asigurări; unele inserţii de instituţii publice supramunicipale şi municipale; centre de informare, biblotecă-mediatecă; releu infrastructură, poştă şi telecomunicaţii; edituri, servicii pentru media ; activităţi asociative diverse; hoteluri pentru turismul de afaceri şi alte spaţii de recepţie; spaţii pentru expoziţii, galerii; servicii profesionale, colective şi personale pentru angajaţi şi clienţi; restaurante, cofetării, cafenele, baruri, comerţ; loisir-casino; dancing; cinema; centre de recreere, sport în spaţii acoperite şi descoperite;unităţi productive manufacturiere şi depozitare mic-gros legate de funcţionarea polului terţiar; locuinţe cu partiu special pentru profesiuni liberale; parcaje multietajate.
Art. 2 - UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: – conform PUZ, cu următoarele recomandări: întrucât realizarea acestor obiective se va derula în timp, se recomandă ca prin PUZ terenul rămas neafectat în prima etapă şi păstrat în rezervă să fie amenajat sumar ca un spaţiu plantat accesibil locuitorilor, vegetaţia importantă urmând să facă parte din amenajarea definitivă a zonei.
Art. 3 - UTILIZĂRI INTERZISE: - orice alte activităţi care nu corespund caracterului zonei şi prin aceasta prezintă riscul îndepărtării investitorilor interesaţi; activităţi productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; construcţii provizorii de orice natură; depozitare en gros; depozitări de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; lucrări de terasament de natură să afecteze utilizarea terenurilor învecinate; orice lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea apelor meteorice; se interzic funcţiunile incompatibile cu statutul de zonă protejată
Încadrare în zona de impozitare “D”, conform H.C.L.nr.715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
DESTINAŢIA ZONEI: – poli teríari principali .
Art. 1 - UTILIZĂRI ADMISE: – conform PUZ, cu următoarele condiţionări privind profilele admise: servicii avansate manageriale, tehnice şi profesionale; servicii pentru cercetare-dezvoltare; unităţi mici şi mijlocii specializate în activităţi de producţie abstractă şi concretă în domenii de vârf; servicii financiar-bancare şi de asigurări; unele inserţii de instituţii publice supramunicipale şi municipale; centre de informare, biblotecă-mediatecă; releu infrastructură, poştă şi telecomunicaţii; edituri, servicii pentru media ; activităţi asociative diverse; hoteluri pentru turismul de afaceri şi alte spaţii de recepţie; spaţii pentru expoziţii, galerii; servicii profesionale, colective şi personale pentru angajaţi şi clienţi; restaurante, cofetării, cafenele, baruri, comerţ; loisir-casino; dancing; cinema; centre de recreere, sport în spaţii acoperite şi descoperite;unităţi productive manufacturiere şi depozitare mic-gros legate de funcţionarea polului terţiar; locuinţe cu partiu special pentru profesiuni liberale; parcaje multietajate.
Art. 2 - UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: – conform PUZ, cu următoarele recomandări: întrucât realizarea acestor obiective se va derula în timp, se recomandă ca prin PUZ terenul rămas neafectat în prima etapă şi păstrat în rezervă să fie amenajat sumar ca un spaţiu plantat accesibil locuitorilor, vegetaţia importantă urmând să facă parte din amenajarea definitivă a zonei.
Art. 3 - UTILIZĂRI INTERZISE: - orice alte activităţi care nu corespund caracterului zonei şi prin aceasta prezintă riscul îndepărtării investitorilor interesaţi; activităţi productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; construcţii provizorii de orice natură; depozitare en gros; depozitări de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane; lucrări de terasament de natură să afecteze utilizarea terenurilor învecinate; orice lucrări de terasament care pot să provoace scurgerea apelor pe parcelele vecine sau care împiedică evacuarea şi colectarea apelor meteorice; se interzic funcţiunile incompatibile cu statutul de zonă protejată
Încadrare în zona de impozitare “D”, conform H.C.L.nr.715/2000 şi H.C.L. nr. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
S = 2295,00 mp;
UTR = CB3;
- în zonă de şes: POT max = 80%;CUT max = 2,4 mp ADC/mp. teren
- în zonă de versanţi construibili (stabili şi consolidaţi):
POT max = 35%; CUT max = 1,0 mp ADC/mp. teren
- în zonă de podiş: POT max= 45%; CUT max = 1,80 mp ADC/mp. teren
Zonă cu dotări tehnico – edilitare.
Art. 4 - CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: – conform PUZ cu următoarele recomandări, în vederea elaborării acestuia: se vor rezerva terenuri pentru instituţii şi servicii publice, circulaţii şi spaţii plantate publice ( conform temei PUZ aprobate de CLM Cluj-Napoca), în condiţiile normelor existente, prin teme ale titularilor de investiţii sau, în lipsa acestora, se vor menţine rezerve având suprafaţa minimă de 1000 mp. şi un front la stradă de minim 30,0 metri, restul terenului urmând a fi parcelat pentru servicii de interes general în parcele având minim 800 mp şi un front la stradă de minim 18,0 metri, în cazul fronturilor continue şi de minim 24,0 metri în cazul fronturilor discontinue.
Art. 5 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: – se va asigura o retragere a clădirilor de minim 10 metri de la aliniament
Art. 6 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE ALE PARCELELOR: – conform P.U.Z.
Art. 7 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: – conform P.U.Z. cu următoarele comdiţionări: clădirile vor respecta între ele distanţe egale cu jumătate din înălţimea la cornişe a celei mai înalte dintre ele dar nu mai puţin de 6,0 metri; distanţa se poate reduce la jumătate din înălţime dar nu mai puţin de 4,0 metri numai în cazul în care faţadele prezintă
Art. 8 - CIRCULAŢII ŞI ACCESE: – conform PUZ cu următoarele condiţionări: parcela este construibilă numai dacă are asigurat un acces carosabil de minim 3,0 metri lăţime dintr-o circulaţie publică; în toate cazurile este obligatorie asigurarea accesului în clădirile publice a persoanelor cu dificultăţi de deplasare
Art. 9 - STAŢIONAREA AUTOVEHICULELOR: – conforn P.U.Z., cu următoarele condiţionări: staţionarea autovehiculelor se admite numai în interiorul parcelei , locurile de parcare se dimensionează conform normelor specificve şi se dispun în construcţii supra/subterane sau în parcaje amenajate la sol care vor fi plantate cu minim un arbore la 4 maşini şi vor fi înconjurate cu gard viu de 1,20 m înălţime ;
Art.10 - ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: – conform PUZ şi cu respectarea avizului autorităţii aeronautice privind condiţiile impuse de culoarul de zbor.
Art. 11 - ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: – conform PUZ cu următoarele condiţionări: aspectul clădirilor va exprima caracterul reprezentativitatea funcţiunii şi va răspunde exigenţelor actuale ale arhitecturii europene de “coerenţă” şi “eleganţă”.
Art. 12 - CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: – toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice; se va asigura racordarea la sistemele moderne de telecomunicaţii bazate pe cablu din fire optice; se interzice dispunerea antenelor TV-satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi dispunerea vizibilă a cablurilor TV.
Art. 13 - SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: – se vor identifica, păstra şi proteja în timpul executării construcţiilor, arborii importanţi existenţi, având peste 4 metri înălţime şi diametrul tulpinii peste 15 metri; în cazul tăierii unui arbore se vor planta în schimb alţi 5 arbori în perimetrul operaţiunii urbanistice; spaţiile neconstruite şi neocupate de accese şi trotuare de gardă vor fi înierbate şi plantate cu un arbore la fiecare 100 mp; pentru îmbunătăţirea microclimatului şi pentru protecţia construcţiilor se va evita impermeabilizarea terenului peste minimum necesar pentru accese; în zonele de versanţi se va apela la consultări de specialitate pentru plantarea acelor specii care favorizează stabilizarea terenului.
Art. 14 - ÎMPREJMUIRI: - gardurile spre stradă vor fi transparente, vor avea înălţimea de maxim 2,20 metri, vor avea un soclu de circa 0.30 metri şi vor putea fi dublate de gard viu.
REGIMUL DE ACTUALIZARE / MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE :
Conform Art. 32. - pct. c) din Legea nr. 190/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul :
"In cazul în care se solicita o modificare a prevederilor documentaţiilor de urbanism aprobate pentru zona respectiva sau daca condiţiile specifice ale amplasamentului o impun, autoritatea publica locala are dreptul ca dupa caz, prin certificatul de urbanism sa conditioneze autorizarea investitiei de aprobarea de catre autoritatea publica competenta a unui plan urbanistic zonal, elaborat si finantat prin grija persoanelor fizice/juridice interesate , numai in baza unui aviz prealabil de oportunitate intocmit de structura specializata".
Amplasamentul dvs. se afla intr-o zona neurbanizata : nu exista o circulatie reglementata in zona , iar parcelarul este nedefinit.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr. 525/1996 republicată, Legea nr.3 50/2001 actualizată, OUG nr. 114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Conform Art. 32 alin. (5) lit. a) prin Planul Urbanistic zonal se stabilesc reglementari noi cu privire la : regimul de construire, functiunea zonei, inaltimea maxima admisa, indicii urbanistici POT si CUT maximi admisi, retragerea cladirilor fata de aliniament si distantele fata de limitele laterale si posterioare ale parcelei.
3. În vederea elaborării PUZ va urma procedura specifică de informare şi consultare a publicului aprobată cu H.C.L. nr. 153/10.04.2012.
4. Conform Legii 350/2001 modificată şi actualizată, art. 32, alin. (5), după aprobarea planului urbanistic zonal, se poate întocmi documentaţia tehnică în vederea obţinerii autorizaţiei de construire, exclusiv cu respectarea reglementărilor urbanistice aprobate.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie. Tabelul cu indicatori va cuprinde şi modul de calcul al indicilor POT si CUT conform legii 350/2001 actualizata.
6. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr. 6943/2006 aprobat cu H.C.L. nr. 539/2006.
UTR = CB3;
- în zonă de şes: POT max = 80%;CUT max = 2,4 mp ADC/mp. teren
- în zonă de versanţi construibili (stabili şi consolidaţi):
POT max = 35%; CUT max = 1,0 mp ADC/mp. teren
- în zonă de podiş: POT max= 45%; CUT max = 1,80 mp ADC/mp. teren
Zonă cu dotări tehnico – edilitare.
Art. 4 - CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: – conform PUZ cu următoarele recomandări, în vederea elaborării acestuia: se vor rezerva terenuri pentru instituţii şi servicii publice, circulaţii şi spaţii plantate publice ( conform temei PUZ aprobate de CLM Cluj-Napoca), în condiţiile normelor existente, prin teme ale titularilor de investiţii sau, în lipsa acestora, se vor menţine rezerve având suprafaţa minimă de 1000 mp. şi un front la stradă de minim 30,0 metri, restul terenului urmând a fi parcelat pentru servicii de interes general în parcele având minim 800 mp şi un front la stradă de minim 18,0 metri, în cazul fronturilor continue şi de minim 24,0 metri în cazul fronturilor discontinue.
Art. 5 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: – se va asigura o retragere a clădirilor de minim 10 metri de la aliniament
Art. 6 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE ALE PARCELELOR: – conform P.U.Z.
Art. 7 - AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: – conform P.U.Z. cu următoarele comdiţionări: clădirile vor respecta între ele distanţe egale cu jumătate din înălţimea la cornişe a celei mai înalte dintre ele dar nu mai puţin de 6,0 metri; distanţa se poate reduce la jumătate din înălţime dar nu mai puţin de 4,0 metri numai în cazul în care faţadele prezintă
Art. 8 - CIRCULAŢII ŞI ACCESE: – conform PUZ cu următoarele condiţionări: parcela este construibilă numai dacă are asigurat un acces carosabil de minim 3,0 metri lăţime dintr-o circulaţie publică; în toate cazurile este obligatorie asigurarea accesului în clădirile publice a persoanelor cu dificultăţi de deplasare
Art. 9 - STAŢIONAREA AUTOVEHICULELOR: – conforn P.U.Z., cu următoarele condiţionări: staţionarea autovehiculelor se admite numai în interiorul parcelei , locurile de parcare se dimensionează conform normelor specificve şi se dispun în construcţii supra/subterane sau în parcaje amenajate la sol care vor fi plantate cu minim un arbore la 4 maşini şi vor fi înconjurate cu gard viu de 1,20 m înălţime ;
Art.10 - ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: – conform PUZ şi cu respectarea avizului autorităţii aeronautice privind condiţiile impuse de culoarul de zbor.
Art. 11 - ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: – conform PUZ cu următoarele condiţionări: aspectul clădirilor va exprima caracterul reprezentativitatea funcţiunii şi va răspunde exigenţelor actuale ale arhitecturii europene de “coerenţă” şi “eleganţă”.
Art. 12 - CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: – toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice; se va asigura racordarea la sistemele moderne de telecomunicaţii bazate pe cablu din fire optice; se interzice dispunerea antenelor TV-satelit în locuri vizibile din circulaţiile publice şi dispunerea vizibilă a cablurilor TV.
Art. 13 - SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: – se vor identifica, păstra şi proteja în timpul executării construcţiilor, arborii importanţi existenţi, având peste 4 metri înălţime şi diametrul tulpinii peste 15 metri; în cazul tăierii unui arbore se vor planta în schimb alţi 5 arbori în perimetrul operaţiunii urbanistice; spaţiile neconstruite şi neocupate de accese şi trotuare de gardă vor fi înierbate şi plantate cu un arbore la fiecare 100 mp; pentru îmbunătăţirea microclimatului şi pentru protecţia construcţiilor se va evita impermeabilizarea terenului peste minimum necesar pentru accese; în zonele de versanţi se va apela la consultări de specialitate pentru plantarea acelor specii care favorizează stabilizarea terenului.
Art. 14 - ÎMPREJMUIRI: - gardurile spre stradă vor fi transparente, vor avea înălţimea de maxim 2,20 metri, vor avea un soclu de circa 0.30 metri şi vor putea fi dublate de gard viu.
REGIMUL DE ACTUALIZARE / MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE :
Conform Art. 32. - pct. c) din Legea nr. 190/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul :
"In cazul în care se solicita o modificare a prevederilor documentaţiilor de urbanism aprobate pentru zona respectiva sau daca condiţiile specifice ale amplasamentului o impun, autoritatea publica locala are dreptul ca dupa caz, prin certificatul de urbanism sa conditioneze autorizarea investitiei de aprobarea de catre autoritatea publica competenta a unui plan urbanistic zonal, elaborat si finantat prin grija persoanelor fizice/juridice interesate , numai in baza unui aviz prealabil de oportunitate intocmit de structura specializata".
Amplasamentul dvs. se afla intr-o zona neurbanizata : nu exista o circulatie reglementata in zona , iar parcelarul este nedefinit.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr. 525/1996 republicată, Legea nr.3 50/2001 actualizată, OUG nr. 114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Conform Art. 32 alin. (5) lit. a) prin Planul Urbanistic zonal se stabilesc reglementari noi cu privire la : regimul de construire, functiunea zonei, inaltimea maxima admisa, indicii urbanistici POT si CUT maximi admisi, retragerea cladirilor fata de aliniament si distantele fata de limitele laterale si posterioare ale parcelei.
3. În vederea elaborării PUZ va urma procedura specifică de informare şi consultare a publicului aprobată cu H.C.L. nr. 153/10.04.2012.
4. Conform Legii 350/2001 modificată şi actualizată, art. 32, alin. (5), după aprobarea planului urbanistic zonal, se poate întocmi documentaţia tehnică în vederea obţinerii autorizaţiei de construire, exclusiv cu respectarea reglementărilor urbanistice aprobate.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie. Tabelul cu indicatori va cuprinde şi modul de calcul al indicilor POT si CUT conform legii 350/2001 actualizata.
6. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr. 6943/2006 aprobat cu H.C.L. nr. 539/2006.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:x
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Alte avize/acorduri:- Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare
Studii de specialitate:- documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
- studiu geotehnic - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
- pentru autorizatia de construire
- pentru foraje geo
- pentru organizare santier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru foraje geo
- pentru organizare santier
- pentru timbrul arhitecturii
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Ramona Florea
Ramona Florea
05.03.2014
26,95 lei
8614047
31.01.2014