extindere etapa 1 - clădire birouri, cabină poartă, soproane
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Bulevard Muncii, nr. 18
269289, 294061, 298810
269289, 294061, 298810
plan de încadrare în zonă
73769
28.02.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009

În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ

1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, in afara zonei protejate.
Imobil în proprietate privată
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: laborator, sopron, depozit anexe birouri, platforme, soproane, statie distributir
DESTINŢIA ZONEI: subzona unităţilor industriale şi de servicii
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: activităţi industriale productive şi de servicii, IMM cu profil nepoluant desfăşurate în construcţii industriale mari şi mijlocii, distribuţia şi depozitarea bunurilor şi materialelor produse, cercetarea industrială care necesită suprafeţe mari de teren; pentru toate UTR-urile sunt admise utilizări compatibile cu caracteristicile de funcţionare ale tipurilor de unităţi; în cazul schimbări destinaţiei, se cere P.U.Z. care va fi aprobat conform legii (reparcelare-conformare zonă).
Art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: conform P.U.Z., iar activităţile actuale vor fi admise cu diminuarea poluării cu min. 50 % a poluării actuale în termen de 5 ani. Extinderea sau conversia activităţilor actuale va fi permisă cu condiţia să nu agraveze situaţia poluării.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: conform P.U.Z.: se interzice amplasarea de unităţi de învăţământ, servicii de interes general, în interiorul limitelor în care poluarea depăşeşte CMA. Se interzice amplasarea locuinţelor; În cazuri speciale pot fi amplasate spitale, cabinete medicale şi spaţii incluzând servicii ale acestora.
Art. 3a CAZURI SPECIALE- EXCEPŢII: în toate UTR-urile 'A' sunt permise în mod excepţional următoarele:- spitale, cabinete medicale, spaţii incluzând servicii pentru oricare din utilizările de mai sus.
Încadrat în zona de impozitare 'D' conform H.C.L. 715/2000 modificată cu H.C.L.nr.209/2003.










3. REGIM TEHNIC
UTR = A2b S=9123 mp
POT max= (conf. P.U.Z.) dar nu mai mare de 50 %
CUT max = se va respecta un coeficient volumetric de utilizare a terenului nu mai mare de 10 mc/mp teren
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: conform P.U.Z., dar cu următoarele condiţii: pentru a fi construibile, parcelele vor avea un front minim de stradă de 40,0 m. şi o suprafaţă minimă de 3000 mp. Parcelele cu dimensiuni şi suprafeţe mai mici ca cele anterior specificate nu sunt construibile pentru activităţi productive. Dimensiunile se păstrează şi în cazul parcelelor nou apărute prin diviziunea unor parcele anterioare : prin schimb, înstrăinare etc. În cazul în care în momentul aprobării prezentului regulament parcelele au dimensiuni mai mici decât cele specificate anterior prezentului regulament parcelele au dimensiuni mai mici decât cele specificate anterior, este necesară relocarea unităţilor productive respective în termen de 2 ani de la data aprobării prezentului regulament.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: prin PUZ se vor preciza retragerile de la aliniamente spre străzile perimetrale şi interioare, ele vor fi însă obligatoriu mai mari de : 10,0 m - pe străzile de categ. a II-a şi
6,0- 8,0 m - pe străzile de categ. a III-a.
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: în cazul clădirilor amplasate pe parcele situate către alte UTR-uri decât'A', se interzice amplasarea clădirilor pe limita parcelei. Se vor respecta distanţele minime egale cu : jumătate din înălţimea clădirii dar nu mai puţin de 6,0 m faţă de limitele laterale şi posterioare ale parcelelor. Nu se admite amplasarea pe faţadele spre alte UTR-uri a calcanelor sau a ferestrelor cu parapetul sub 1,90 m de la nivelul solului. În toate celelalte cazuri, din considerente geotehnice, clădirile se dispun izolat de limitele laterale şi posterioare ale parcelei la o distanţă egală cu jumătate din înălţime, dar nu mai puţin de 6,0 m.
Art. 7 AMPLASAREA PARCELELOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ:
Distanţa între clădiri va fi egală sau mai mare decât media înălţimilor fronturilor opuse, dar nu mai puţin de 6,0m. Distanţa de mai sus se poate reduce la jumătate dacă nu sunt accese în clădire şi (sau) dacă nu sunt ferestre care să lumineze încăperi în care se desfăşoară activităţi permanente. În toate cazurile se va ţine seama de condiţiile de protecţie faţă de incendii şi alte norme tehnice specifice.
Art 8 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: conform PUZ; pentru a fi construibile, toate parcelele trebuie să aibă acces dintr-o cale publică sau privată sau să beneficieze de servitute de trecere legal instituită, dintr-o proprietate adiacentă străzii - cu lăţime de minim 4,0 m pentru a permite accesul mijloacelor de stingere a incendiilor şi a mijloacelor de transport grele.
Se vor asigura trasee pentru transporturi agabaritice şi grele.
Accesele în parcele din străzile de categoria a I-a şi a II-a vor fi la inimum 40m distanţă, iar dacă aceasta nu este posibil, accesele se vor asigura dintr-o dublură a căilor pricipale de circulaţie.
Art 9 STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: conform PUZ; atât în timpul lucrărilor de construcţii-reparaţii cât şi în timpul funcţionării clădirilor, staţionarea se va face în afara drumurilor publice, fiecare unitate având prevăzute în interiorul parcelei, spaţii de circulaţie, încărcare şi întoarcere.
În spaţiul de retragere faţă de aliniament, maxim 30% din teren poate fi rezervat parcărilor, cu condiţia înconjurării acestora cu gard viu.
Art. 10 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ A CLĂDIRILOR: conform PUZ - se vor respecta înălţimi maxime ale clădirilor de 20,0 m.
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: volumele construite, vor fi simple şi se vor armoniza cu caracterul zonei şi cu vecinătăţile imediate. Faţadele posterioare şi laterale vor fi tratate arhitectural la acelaş nivel cu faţada principală. Tratarea acoperirii clădirilor, va ţine seama de faptul că acestea se percep de pe înălţimile înconjurătoare.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ: toate clădirile vor fi racordate la reţelele publice de apă şi canalizare şi se va asigura preepurarea apelor uzate, inclusiv a apelor meteorice care provin din întreţinerea şi funcţionarea instalaţiilor, din parcaje, circulaţii şi platforme exterioare.
Art. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: orice parte a terenului incintei vizibilă dintr-o circulaţie publică, inclusiv de pe calea ferată, vor fi astfel amenajate încât să nu altereze aspectul general al localităţii. Suprafeţele libere neocupate cu circulaţii, parcaje şi platforme funcţionale , vor fi plantate cu un arbora la fiecare 200 mp.
Art. 14 ÎMPREJMUIRI: împrejmuirile spre stradă vor fi transparente, cu înălţimi de maxim 2,20m din care un soclu de 0,30m şi dublate de gard viu.În cazul necesităţii unei protecţii suplimentare, se recomandă dublarea spre interior la 4,0m distanţă cu un al doilea gard transparent de 2,20m înălţime, între cele două garduri fiind plantaţi dens arbori şi arbuşti. Porţile de intrare vor fi retrase faţă de aliniament pentru a permite staţionarea vehicolelor tehnice înainte de admiterea lor în incintă, pentru a nu incomoda circulaţia pe drumurile publice.

NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L.nr.539/2006 .
7. Dacă se depăşesc valorile maxime admise pentru indicii urbanistici POT şi CUT sau nu se respectă prevederile prevăzute în regulament, se va elaborare P.U.Z/P.U.D., în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 cu modificările şi completările ulterioare.
















4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.

În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
  1. certificatul de urbanism;
  2. dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
  3. documentaţia tehnică - D.T., după caz:
    • D.T.A.C.
    • D.T.A.D.
    • D.T.O.E.
  4. avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
    Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
    • alimentare cu apa:
      x
    • gaze naturale:
      x
    • canalizare:
      x
    • telefonizare:
    • alimentare cu energie electrică:
      x
    • salubritate:
      x
    • alimentare cu energie termică:
    • transport urban:

    Avize şi acorduri privind:
    • securitatea la incendiu:
    • protecţia civilă:
    • sănătatea populaţiei:
      x

    Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
    Alte avize/acorduri:
    - Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare

    Studii de specialitate:
    - documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
    - expertiza tehnica
  5. actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
  6. dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
- pentru autorizatia de construire
- pentru organizare santier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)

Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.
EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Kudor Maria/06.03.2014
Kudor Maria/06.03.2014
06.03.2014
95,23 lei
8.548.090
28.02.2014