judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca
59170
18.02.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara zonelor de protecţie a valorilor urbanistice şi arhitecturale. Imobil aflat in proprietate privată.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: arabil
DESTINAŢIA ZONEI: Zona rezidenţială (locuinţe de tip vilă). Funcţiunea predomnantă a zonei este locuirea .
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: locuinţe individuale iozolate tip vilă; locuinţe individuale cuplate tip vilă; garaje ( în cazul că nu sunt înglobate în interiorul vilei); piscine, terenuri de joacă pentru copii, terenuri de sport; unităţi de alimentaţie publică; centru comercial; dotări de alimentaţie publică; construcţii cu caracter turistic
Art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: unităţi de prestări servicii, cu condiţia să nu genereze zgomot sau alt gen de poluare; case de vacanţă, în condiţiile în care acestea sunt provizorii sau permit transformarea lor în locuinţe ; case de vacanţă cu caracter definitiv, în condiţiile echipării tehnco-edilitare complete.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: locuinţe colective; unităţi de producţie de orice fel; unităţi de transport şi de depozitare de orice fel; grajduri de animale de orice fel; orice altă construcţie generatoare de trafic intes sau cu risc de poluare; amplasarea pe domeniul public a chioşcurilor, tonetelor, tarabelor etc.
Încadrat în zona de impozitare “D” conform H.C.L. 715/2000 şi H.C.L. 209/2003.
DESTINAŢIA ZONEI: Zona rezidenţială (locuinţe de tip vilă). Funcţiunea predomnantă a zonei este locuirea .
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: locuinţe individuale iozolate tip vilă; locuinţe individuale cuplate tip vilă; garaje ( în cazul că nu sunt înglobate în interiorul vilei); piscine, terenuri de joacă pentru copii, terenuri de sport; unităţi de alimentaţie publică; centru comercial; dotări de alimentaţie publică; construcţii cu caracter turistic
Art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: unităţi de prestări servicii, cu condiţia să nu genereze zgomot sau alt gen de poluare; case de vacanţă, în condiţiile în care acestea sunt provizorii sau permit transformarea lor în locuinţe ; case de vacanţă cu caracter definitiv, în condiţiile echipării tehnco-edilitare complete.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: locuinţe colective; unităţi de producţie de orice fel; unităţi de transport şi de depozitare de orice fel; grajduri de animale de orice fel; orice altă construcţie generatoare de trafic intes sau cu risc de poluare; amplasarea pe domeniul public a chioşcurilor, tonetelor, tarabelor etc.
Încadrat în zona de impozitare “D” conform H.C.L. 715/2000 şi H.C.L. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR 4 conf. PUZ Făget
POT max = 20 %, CUT max = 0,6 mp. ADC/ mp. teren pentru
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: Pentru a fi construibilă, o parcelă trebuie să aibă următoarele caracteristici: să aibă suprafaţa de cel puţin 500 mp; să aibă front la stradă de minim 15 m; adâncimea parcelei să fie mai mare sau cel puţin egală cu lăţimea.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: Construcţiile se vor amplasa faţă de aliniament la distanţele prevăzute în planşa de regulament. Construcţiile existente amplasate în afara alinierii propuse se vor menţine temporar. Amplasarea faţă de aliniament va ţine seama de necesitatea asigurării spaţiului verde în proporţie de minim 60% din suprafaţa fiecărui lot
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE: regimul de construire: deschis; se vor respecta distanţele minime prevăzute de Codul Civil. Pe latura cu accesul, distanţa până la limita terenului va fi de minim 3 m, iar pe latura cealaltă de minim 1,90 m asigurându-se distanţa minimă între clădiri de 5,0 m. Faţă de latura posterioară, distanţa va fi de minim jumătate din înălţimea la cornişă, dar nu mai mică de 3 m. În cazuri justificate, se pot prevedea şi construcţii cuplate, atunci când lăţimea parceleor este sub 15,0 m, pe baza unui PUD şi cu acordul scris al ambilor proprietari. Distanţa minimă faţă de limitele laterale şi posterioare va fi jumătate din înălţimea la cornişă a celei mai înalte clădiri şi nu mai puţin de 3,0 metri.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEAŞI PARCELĂ Se vor asigura distanţele suficiente pentru accesul mijoacelor de stingere a incendiilor, salvării etc., precum şi o utilizare şi întreţinere normală a clădirilor. Nu se vor accepta între clădiri distanţe mai mici de 5,0 m decât faţă de anexe, unde se va respecta distanţa minimă prevăzută în Codul Civil.
Art. 8 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: Prin PUD, în afara arterelor prevăzute în PUZ, se poate prevedea o tramă stradală care va asigura accesul pompierilor şi salvării la fiecare parcelă. Respectându-se normele în vigoare se vor asigura condiţii de circulaţie normală fără riscuri. Se va da o atenţie deosebită aleii de acces la locuinţă, despărţind accesul auto de cel pietonal.
Art. 9 SAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: Gararea mijloacelor de transport se va face strict în interiorul parcelelor, iar parcarea se va permite în afară de suprafeţele aferente părţii carosabile numai în zonele unde nu vor fi restricţii pentru parcare sau staţionare;
Art. 10 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ: Corelat cu suprafaţa minimă a parcelei, cu cerinţa ca spaţiile verzi să ocupe cel puţin 60% din suprafaţa parcelei, se instituie regimul maxim de înălţime P+E+M.
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: se vor respecta prevederile articolelor 1 şi 2 din prescripţiile genetrale , în zona rezidenţială de faţă fiind permise doar construcţii cu arhitectură modernă şi cu un înalt grad de finisaj, materialele de calitate ce se vor folosi asigurand un aspect deosebit şi atrăgător. Se va promova caracterul pitoresc al compoziţiei arhitecturale. Şi în această zonă se interzice folosirea tablei, azbocimentului la acoperişuri şi a altor materiale care ar deprecia aspectul arhitectural adecvat unei zone rezidenţiale de ţinută.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARE: toate construcţiile din zonă se vor racorda la reţeaua de canalizare . În etapa 1 colectarea apelor menajere se va face în recipiente speciale, propunându-se staţii de epurare biologică. Alimentarea cu apă se va realiza ulterior, rezolvând problema atât pentru construcţiile noi cât şi pentru cele vechi. Pentru gospodăriile existente, care vor refuza racordarea pe motiv că se alimentează cu apă din puţuri, se va exercita un control al calităţii apei şi a igienei ce se asigură în vecinătate. Numai dacă vor fi îndeplinite normele sanitare se va admite în continuare alimentarea cu apă din sursă proprie. În gospodăriile crescătoare de animale se va institui, pe perioada în care acestea vor continua să producă, obligativitatea amenajării platformelor betonate pentru fermentarea gunoiului de grajd şi a bazinelor de colectare a urinei; aceste îngrăşăminte naturale vor fi evacuate fără a deranja zona. Reţeaua electrică existentă se va extinde prin racorduri aeriene, cu asigurarea iluminatului public pe toate străzile (aleile) ce se vor proiecta şi executa conform P.U.D.
ART. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: Pe fiecare parcelă, indiferent de suprafaţă, spaţiile verzi vor ocupa minim 60 % din suprafaţă. Pe laturile mari se vor înfiiţa livezi de pomi şi arbuşti fructiferi, ce vor fi considerate spaţii verzi. În faţa vilelor vor fi preponderente plantaţiile ornamentale, aranjamentele florare, pergolele, gazonul. Şi în această zonă interdicţia temporară de construire până la elborarea şi aprobarea unuia sau mai multor planuri urbanistice generale va fi benefică pentru aspectul final al zonei.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 cu modificările şi completările ulterioare, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L.nr.539/2006.
7. În conformitate cu H.CL.,nr. 360/26.08.2008, în vederea emiterii autorizaţiei de construire pentru amplasamentele care impun regularizare sau trasare de circulaţii se va întocmi un proces verbal de lucrări în teren, însoţit de documentaţie foto, cu marcarea limitei terenului alocat pentru regularizarea sau trasarea circulaţiilor , faţă de terenul rămas pentru construire- în prezenţa reprezentanţiilor Primăriei, a beneficiarului, a proiectantului şi a specialistului topometrist care a întocmit documentaţia de dezmembrare a suprafeţelor susmenţionate. Totodată se va stabili cota + 0.00 ce va fi luată în considerare ca referinţă pentru cotele de nivel ale clădirii şi ale terenului amenajat, procesul verbal va fi anexat la avizele şi acordurile în baza cărora se emite Autorizaţia de construire.
8. Parcela cu nr. topo 22362/1/2 a fost studiat în PUD locuinţă unifamilială D+P+E zona Făget - prelungire str. Eugen Ionesco aprobat cu HCL nr. 56/09.03.2010. PUD – ul s-a elaborat ptr terenul în proprietate pe o supr. de 7000mp ptr realizarea unei case unifamiliale.
POT max = 20 %, CUT max = 0,6 mp. ADC/ mp. teren pentru
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: Pentru a fi construibilă, o parcelă trebuie să aibă următoarele caracteristici: să aibă suprafaţa de cel puţin 500 mp; să aibă front la stradă de minim 15 m; adâncimea parcelei să fie mai mare sau cel puţin egală cu lăţimea.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: Construcţiile se vor amplasa faţă de aliniament la distanţele prevăzute în planşa de regulament. Construcţiile existente amplasate în afara alinierii propuse se vor menţine temporar. Amplasarea faţă de aliniament va ţine seama de necesitatea asigurării spaţiului verde în proporţie de minim 60% din suprafaţa fiecărui lot
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE: regimul de construire: deschis; se vor respecta distanţele minime prevăzute de Codul Civil. Pe latura cu accesul, distanţa până la limita terenului va fi de minim 3 m, iar pe latura cealaltă de minim 1,90 m asigurându-se distanţa minimă între clădiri de 5,0 m. Faţă de latura posterioară, distanţa va fi de minim jumătate din înălţimea la cornişă, dar nu mai mică de 3 m. În cazuri justificate, se pot prevedea şi construcţii cuplate, atunci când lăţimea parceleor este sub 15,0 m, pe baza unui PUD şi cu acordul scris al ambilor proprietari. Distanţa minimă faţă de limitele laterale şi posterioare va fi jumătate din înălţimea la cornişă a celei mai înalte clădiri şi nu mai puţin de 3,0 metri.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEAŞI PARCELĂ Se vor asigura distanţele suficiente pentru accesul mijoacelor de stingere a incendiilor, salvării etc., precum şi o utilizare şi întreţinere normală a clădirilor. Nu se vor accepta între clădiri distanţe mai mici de 5,0 m decât faţă de anexe, unde se va respecta distanţa minimă prevăzută în Codul Civil.
Art. 8 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: Prin PUD, în afara arterelor prevăzute în PUZ, se poate prevedea o tramă stradală care va asigura accesul pompierilor şi salvării la fiecare parcelă. Respectându-se normele în vigoare se vor asigura condiţii de circulaţie normală fără riscuri. Se va da o atenţie deosebită aleii de acces la locuinţă, despărţind accesul auto de cel pietonal.
Art. 9 SAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: Gararea mijloacelor de transport se va face strict în interiorul parcelelor, iar parcarea se va permite în afară de suprafeţele aferente părţii carosabile numai în zonele unde nu vor fi restricţii pentru parcare sau staţionare;
Art. 10 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ: Corelat cu suprafaţa minimă a parcelei, cu cerinţa ca spaţiile verzi să ocupe cel puţin 60% din suprafaţa parcelei, se instituie regimul maxim de înălţime P+E+M.
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: se vor respecta prevederile articolelor 1 şi 2 din prescripţiile genetrale , în zona rezidenţială de faţă fiind permise doar construcţii cu arhitectură modernă şi cu un înalt grad de finisaj, materialele de calitate ce se vor folosi asigurand un aspect deosebit şi atrăgător. Se va promova caracterul pitoresc al compoziţiei arhitecturale. Şi în această zonă se interzice folosirea tablei, azbocimentului la acoperişuri şi a altor materiale care ar deprecia aspectul arhitectural adecvat unei zone rezidenţiale de ţinută.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARE: toate construcţiile din zonă se vor racorda la reţeaua de canalizare . În etapa 1 colectarea apelor menajere se va face în recipiente speciale, propunându-se staţii de epurare biologică. Alimentarea cu apă se va realiza ulterior, rezolvând problema atât pentru construcţiile noi cât şi pentru cele vechi. Pentru gospodăriile existente, care vor refuza racordarea pe motiv că se alimentează cu apă din puţuri, se va exercita un control al calităţii apei şi a igienei ce se asigură în vecinătate. Numai dacă vor fi îndeplinite normele sanitare se va admite în continuare alimentarea cu apă din sursă proprie. În gospodăriile crescătoare de animale se va institui, pe perioada în care acestea vor continua să producă, obligativitatea amenajării platformelor betonate pentru fermentarea gunoiului de grajd şi a bazinelor de colectare a urinei; aceste îngrăşăminte naturale vor fi evacuate fără a deranja zona. Reţeaua electrică existentă se va extinde prin racorduri aeriene, cu asigurarea iluminatului public pe toate străzile (aleile) ce se vor proiecta şi executa conform P.U.D.
ART. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: Pe fiecare parcelă, indiferent de suprafaţă, spaţiile verzi vor ocupa minim 60 % din suprafaţă. Pe laturile mari se vor înfiiţa livezi de pomi şi arbuşti fructiferi, ce vor fi considerate spaţii verzi. În faţa vilelor vor fi preponderente plantaţiile ornamentale, aranjamentele florare, pergolele, gazonul. Şi în această zonă interdicţia temporară de construire până la elborarea şi aprobarea unuia sau mai multor planuri urbanistice generale va fi benefică pentru aspectul final al zonei.
NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 cu modificările şi completările ulterioare, OUG nr.114/2007 şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
4. Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L.nr.539/2006.
7. În conformitate cu H.CL.,nr. 360/26.08.2008, în vederea emiterii autorizaţiei de construire pentru amplasamentele care impun regularizare sau trasare de circulaţii se va întocmi un proces verbal de lucrări în teren, însoţit de documentaţie foto, cu marcarea limitei terenului alocat pentru regularizarea sau trasarea circulaţiilor , faţă de terenul rămas pentru construire- în prezenţa reprezentanţiilor Primăriei, a beneficiarului, a proiectantului şi a specialistului topometrist care a întocmit documentaţia de dezmembrare a suprafeţelor susmenţionate. Totodată se va stabili cota + 0.00 ce va fi luată în considerare ca referinţă pentru cotele de nivel ale clădirii şi ale terenului amenajat, procesul verbal va fi anexat la avizele şi acordurile în baza cărora se emite Autorizaţia de construire.
8. Parcela cu nr. topo 22362/1/2 a fost studiat în PUD locuinţă unifamilială D+P+E zona Făget - prelungire str. Eugen Ionesco aprobat cu HCL nr. 56/09.03.2010. PUD – ul s-a elaborat ptr terenul în proprietate pe o supr. de 7000mp ptr realizarea unei case unifamiliale.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:x
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Alte avize/acorduri:- Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitaree vor prezenta
fotografii cu situatia drumurilor si cu pozitia imprejmuirilor din vecinatate
PENTRU RACORDURI SI BRANSAMENTE:
Avize: S.C. Electrica S.A., S.C. Compania de Apa Somes S.A., E.ON Gaz, Romtelecom,
Primarie - Directia Tehnica - Serviciul siguranta circulatiei urbane si retele edilitare si Serviciul administrare cai publice
Aviz tehnic EON GAZ si solutia de acces
Aviiz de principiu Compania de Apa Somes
Acord coproprietari conducta - dc este cazul
Aviz de racordare de la SC Electrica SA
Reglementarea juridica a terenului afectat de lucrari
Studii de specialitate:- documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
- studiu geotehnic
CF ptr drumul de acces (cad. 291027) - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
- pentru autorizatia de construire
- pentru foraje geo
- pentru organizare santier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
- pentru foraje geo
- pentru organizare santier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Cristina Bartha
Cristina Bartha
25.02.2014
9 lei
8404706
18.02.2014